Aviseringar
Rensa alla

Efterlyses: Moderatorer


Ämnesstartare

Har inte riktigt hängt med på sisstonde men jag söker en moderator som kan hjälpa mig i en tråd jag gjorde tidigare, vill få bort lite off-topic skit som postats av provokatörer.

Var vänlig och hojta till här tack.


   
Citera

Helt rätt


   
SvaraCitera

Får man flumma i tråden medans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Helt rätt

Tja Condukt, det var längesedan, låt oss konversera medans jag väntar på forumets myndigheter.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

emery:

Får man flumma i tråden medans?

Mig gör det ingenting om du flummar i denna tråd då jag anser denna vara ett sorts vänterum, den kommer förmodligen raderas när en moderator fått syn på den och förhoppningsvis tagiit itu med mitt aktuella problem.


   
SvaraCitera

The Box:

Tja Condukt, det var längesedan, låt oss konversera medans jag väntar på forumets myndigheter.

Hallå för fan. Ja det var minsann ett tag sedan. Vad har du haft för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Hallå för fan. Ja det var minsann ett tag sedan. Vad har du haft för dig?

Plugg, spel, mat och alkohol.

Du själv?, har du fortfarande ollon-looken? [tard]

Det hära forumet verkar mer sex/lek-korumperat än någonsin!


   
SvaraCitera

The Box:

Mig gör det ingenting om du flummar i denna tråd då jag anser denna vara ett sorts vänterum

Aki!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Aki

Är du fortfarande peace-monger hippie? [no-no]


   
SvaraCitera

Prova att anmäla tråden och skriva i anmälan att de ska rensa den på trams eller PM:a någon moderator, är nog effektivare skulle jag tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Prova att anmäla tråden och skriva i anmälan att de ska rensa den på trams eller PM:a någon moderator, är nog effektivare skulle jag tro

Kan du göra det åt mig? [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Som sagt så är det mest effektiva viset att få din tråd rensat på trams att anmäla den. Att skapa en tråd i fel forumdel för att få ett annat fel rättat hjälper föga.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera