Aviseringar
Rensa alla

Efterlysning - en sökmotor!


Ämnesstartare

På personer. Den är ungefär som eniro fast bättre, den handlar endast om personer och inte företag, kartor och shit. Man kan söka på åldern, gatunamnet, namnet, numret och massa där. Jag behöver den 🙁


   
Citera

hahahahahha hemlis!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

www.ratsit.se

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fan jag var efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha trodde det handlade om hitta.se


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Fan jag var efter.

Fail [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Varsågod

tack!


   
SvaraCitera

Läskigt! [sad]


   
SvaraCitera

Hehe, rätt roligt med alla liberaler som fick panik över FRA och liknande utan att tänka på hur jävla registrerade och övervakade vi alla är av både privata företag och staten. Bara en sån sak som personnummer är ju ett tydligt exempel på det. [crazy]

(inte för att jag inte skulle tycka FRA är ett problem då alltså, tycker mest det roliga ligger i att man hoppar på en liten detalj utan att tänka på den riktiga övervakningen)


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Hehe, rätt roligt med alla liberaler som fick panik över FRA och liknande utan att tänka på hur jävla registrerade och övervakade vi alla är av både privata företag och staten. Bara en sån sak som personnummer är ju ett tydligt exempel på det. [crazy]

BREAKING NEWS: staten kan läsa din privata kommunikation eftersom de känner till ditt personnummer!


   
SvaraCitera

Gentlernen:

BREAKING NEWS: staten kan läsa din privata kommunikation eftersom de känner till ditt personnummer!

Antar att jag missförstod dig, eller att du missförstått mig. Jag menade INTE att FRA skulle vara okej, acceptabelt, ett litet hot eller dylikt. Jag menade däremot att vi registreras av både privata företag och av staten så fort vi gör någonting i princip. Skriver på något, betalar med kort, osv. Det finns t.o.m. företag som har som affärsidé att sälja den här typen av kundregister där du kan utläsa vem en person är, vad denne handlar och en hel del annat. Det går oftast att ta reda på mer om en person genom dessa register än genom att läsa random mail den skickar. DET var vad jag menar.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

DET var vad jag menar.

Då förstår jag. Jag misstolkade något så in i helvete, ser det ut som.[blush]


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Då förstår jag. Jag misstolkade något så in i helvete, ser det ut som.[blush]

Hehe. [crazy]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera