Aviseringar
Rensa alla

Efterlysning, ett barnprogram från förr där de tävlade


isola:

och skymningssagor, minns någon det? vinjetten var en modell av en snurrande stad

minns också detta!!! bevis på att jag inte är så sjukt liten


   
SvaraCitera
blum
 blum

bästaste


   
SvaraCitera

Detta såg jag när jag var liten, men mindes inte vad det hette.


   
SvaraCitera

Åh, åh! [love]

jag spelade dataspelet minns jag. Man skulle springa runt och leta efter skatter, men akta sig för en förväxt kyckling utan fjädrar och svarta riddare.[party] Man skulle också fånga de korrekta mattetalen.


   
SvaraCitera

isola:

Förlorade ditt lag? 🙁

Haha ja jag tippade alltid fel. [sad] Nej jag tror mer det har att göra med skolan om jag minns rätt. Har för mig att det gick på Onsdagar och Torsdagar var hemska skoldagar under lågstadiet o mellanstadiet av olika anledningar och då satt man där med ångest redan på Onsdagkvällen och såg på Kannan. Blää! Men nu ska jag inte bli bitter här.


   
SvaraCitera

El Guaje:

t gick på Onsdagar och Torsdagar var hemska skoldagar under lågstadiet o mellanstadiet av olika anledningar och då satt man där med ångest redan på Onsdagkvällen och såg på Kannan. Blää!

Vad du minns!
Det enda jag minns om veckodagarna då var att det alltid var så kul på fredagarna för då fredagsfikade vi ibland och sen var det ju disneydags på kvällen med chips!!!!!!!!
19.30 eller 18.30 gick det minns jag också, det var ju sent och busigt liksom.

*väger upp bitterheten*


   
SvaraCitera

ofta det hette kannan [shake]


   
SvaraCitera

isola:

Det enda jag minns om veckodagarna då var att det alltid var så kul på fredagarna för då fredagsfikade vi ibland och sen var det ju disneydags på kvällen med chips!!!!!!!!
19.30 eller 18.30 gick det minns jag också, det var ju sent och busigt liksom.

Åh Disneydags, det var helt klart veckans höjdpunkt på den tiden! Man satt där och njöt av att man nu hade en helg med massa kul och god mat framför sig. Fina minnen! [smile]


   
SvaraCitera

El Guaje:

h Disneydags, det var helt klart veckans höjdpunkt på den tiden! Man satt där och njöt av att man nu hade en helg med massa kul och god mat framför sig. Fina minnen! [smile]

Ja <3 så var det lite spännande för man visste aldrig om det skulle bli Aladin eller Långben som visades, eller vad det nu var.
Alladin var dock lite läskig. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

så var det lite spännande för man visste aldrig om det skulle bli Aladin eller Långben som visades, eller vad det nu var.
Alladin var dock lite läskig.

Långben var riktigt kul! Om du menar det där med hans unge o vad det nu var. Aladdin var lite obehagligt ibland ja. Enorma robotskalbaggar, Jafar och allt vad det var! Brr! Fast jag tyckte Lilla Sjöjungfrun var läskigare för havet är läskigt. [cute] Som tur var så var det inte så ofta på den tiden.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Långben var riktigt kul! Om du menar det där med hans unge o vad det nu var. Aladdin var lite obehagligt ibland ja. Enorma robotskalbaggar, Jafar och allt vad det var! Brr! Fast jag tyckte Lilla Sjöjungfrun var läskigare för havet är läskigt. [cute] Som tur var så var det inte så ofta på den tiden.

Det var alltid en massa skurkar som var efter henne, och hon var så naiv och storbröstad. Jämlikhet var inget för Disney.


   
SvaraCitera

isola:

Det var alltid en massa skurkar som var efter henne, och hon var så naiv och storbröstad. Jämlikhet var inget för Disney.

Haha nej inte riktigt!


   
SvaraCitera
Knuvel

Den gillade jag tittade alltid på förut den kom ej ihåg så mycket!


   
SvaraCitera

tyckte det var så jävla coolt kommer jag ihåg, var väldigt fascinerad


   
SvaraCitera