Aviseringar
Rensa alla

Eftersnack om UM-träffen


Ämnesstartare

Vilken kramorgie! Riktigt fint väder var det! Jobbigt att jag skulle bränna mig så på solen.. [shake] Nästa gång ska jag komma ihåg att ta med solkräm.

Det var lite jobbigt att Chickfactor sprang runt o jaga alla med sin snopp som mitt nick stod på. [cry]
Ja, och tack alla som släckte mig när jag började brinna! [bigcheers]

Vad tyckte du om träffen? [party]


   
Citera

Jag tyckte att SebastianE blev lite närgången när han trängde in i mig


   
SvaraCitera

jag var hemma och söp men tyckte ändå det var rätt trevligt att sitta och fundera över hur ni andra sociala människor hade det


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Jag tyckte att SebastianE blev lite närgången när han trängde in i mig

Jag fick så många glada känslor när jag läste det där så det finns ingen smylis.

Kanske kan göra en egen: [bigsmile][bigsmile][bigsmile][blush][cute][bigsmile][bigsmile][party][bigcheers][blush][blush][censur][wink]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag, Libertad, BTA och iosib hade en egen, privat UM-träff igår. Ni andra var inte inbjudna. [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag, Libertad, BTA och iosib hade en egen, privat UM-träff igår. Ni andra var inte inbjudna. [no-no]

Och den var sjukt tung också, den idag kommer suga i jämförelse. Alla som inte var där missade livets upplevelse! - BTA/GK


   
SvaraCitera

Är inte skiten idag?


   
SvaraCitera
Åtta

massgrav:

Är inte skiten idag?

Jo. TS försökte vara rolig.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Jag tyckte att SebastianE blev lite närgången när han trängde in i mig

Det där ska du vara tyst om[no-no]

massgrav:

Är inte skiten idag?

Joo


   
SvaraCitera

Åtta:

Jo. TS försökte vara rolig.

Ah. Skulle förvisso inte förvåna mig för fem öre om det blev en orgie i kaskadspyor och lösaktighet.. Precis som vanligt alltså! Image


   
SvaraCitera
Åtta

massgrav:

Skulle förvisso inte förvåna mig för fem öre om det blev en orgie i kaskadspyor och lösaktighet.

Det hoppas jag då verkligen. Annars kunde jag lika gärna ha suttit hemma och tittat på djurporr. [no-no]


   
SvaraCitera

Åtta:

Det hoppas jag då verkligen. Annars kunde jag lika gärna ha suttit hemma och tittat på djurporr. [no-no]

[y]

Det skall nog ordna sig ska du se!


   
SvaraCitera

Oj, har det vart UMträff nu igen?


   
SvaraCitera

svartarosen:

Oj, har det vart UMträff nu igen?

SebastianE:

massgrav: Är inte skiten idag?
Joo


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag fick så många glada känslor när jag läste det där så det finns ingen smylis.

Vet att du ville titta på [cute]

SebastianE:

Det där ska du vara tyst om

Jag ska sprida det till hela världen att jag blev fudge packad [cute]


   
SvaraCitera