Aviseringar
Rensa alla

Eh plocka upp mat


KingGurka:

GAH övertala mig att plocka upp det innan köttfärsen tinar!

Du kunde väl lika gärna ställt ut'et i snön, om du nu har så kallt att DINA FEKALIER BLIR TILL STENHÅRD ISMASSA ELLER. Ungefär, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Du kunde väl lika gärna ställt ut'et i snön, om du nu har så kallt att DINA FEKALIER BLIR TILL STENHÅRD ISMASSA ELLER. Ungefär, typ.

Måste fortfarande sortera då alla färska paprikor och allt nybakat bageribröd inte tål den kylan någon längre tid 🙂 Plus, ville ej att filmjöken skulle frysa, den kan skikta sig då.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Måste fortfarande sortera då alla färska paprikor och allt nybakat bageribröd inte tål den kylan någon längre tid 🙂 Plus, ville ej att filmjöken skulle frysa, den kan skikta sig då.

Må vara, eller så packar en bara värt och har de kyltåliga kylvarorna överst, och slänger bara dem ur kassarna utomhus -> går in -> latar sig. Vinst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Må vara, eller så packar en bara värt och har de kyltåliga kylvarorna överst, och slänger bara dem ur kassarna utomhus -> går in -> latar sig. Vinst.

Tänker ej på packordning när jag dyker pga brukar skynda mig pga kan komma anställda.
Vilket det gjorde, min andra konfrontation någonsin; fett spännande, jävlar vad hjärtat bultade när man hörde "vad håller ni på med egentligen [mad]?".


   
SvaraCitera

KingGurka:

Vilket det gjorde, min andra konfrontation någonsin; fett spännande, jävlar vad hjärtat bultade när man hörde "vad håller ni på med egentligen [mad]?".

Hur gick det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lata hippiejävel......... äter all din mat........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Hur gick det?

Det gick bra, de sade typ bara "nu ska vi stänga igen här så nu får ni gå. [mad]" men mer dåligt än så hände inte.

anisokori:

lata hippiejävel......... äter all din mat........

<3

Dock kompenserades gårdagens arbete med VÄRLDENS fetaste frukost! Stekt korv lindad i senapsgriljerad julskinka, jordgubbsfil, färskt vitlöksbröd, och som avslutning pepparkaksflarn och färsk ananas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag läste rubriken trodde jag att den här tråden skulle handla om att plocka upp mat man tappat på golvet och äta[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lata jävla vänsterpack [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Dock kompenserades gårdagens arbete med VÄRLDENS fetaste frukost! Stekt korv lindad i senapsgriljerad julskinka, jordgubbsfil, färskt vitlöksbröd, och som avslutning pepparkaksflarn och färsk ananas!

Åh, man kanske skulle ta och börja dyka. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

F20

fysiskt då menat [crazy] känner mig som en gammal kärring ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

änner mig som en gammal kärring ibland

De e lugnt, oftare än inte så är jag i 40-års åldern rent mentalt. Eller ja i verkligheten iafl., det är bla. därför jag har UM - så att barnet i mig har någonstans att leka.

Vill inte vara nån jävla UM-pappa åt folk[mad][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Vill inte vara nån jävla UM-pappa åt folk[mad][no-no]

Herregud du är 25-26 bast chilla [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

nydumpstrad

Äckligt att äta mat som kommer från containern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelman:

Äckligt att äta mat som kommer från containern.

Inte särskilt, mycket slängs fräscht på utgångsdatumet.


   
SvaraCitera