Aviseringar
Rensa alla

Ej kontaktannons


Ämnesstartare

Nu har slutligen även denna depraverade änglagosse lämnat hemmets trygga vrår och skapat sig i ett nytt, som den nyfikne och uppmärksamme redan har sett på min presentation. Jag befinner mig sålunda numer betydligt närmare um-societetens kärna.


   
Citera

En kontaktannons*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du intyga att invånare i rimbo har som främsta och oftast enda intresse att dricka fulsprit, klä sig illa och agera en motpol till begåvning när sådan dyker upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

kan du intyga att invånare i rimbo har som främsta och oftast enda intresse att dricka fulsprit, klä sig illa och agera en motpol till begåvning när sådan dyker upp?

Endast varit här idag, men det verkar vara populärt, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Endast varit här idag, men det verkar vara populärt, ja.

har alltid haft den uppfattningen, har känt iallafall en person från rimbo. och nog för att jag gillade henne lite, men det var på något vis den allmänna känslan som jag fick från bosättningen.


   
SvaraCitera

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

har alltid haft den uppfattningen, har känt iallafall en person från rimbo. och nog för att jag gillade henne lite, men det var på något vis den allmänna känslan som jag fick från bosättningen.

Finns antagligen guldkorn, men för någon som kommer från Rejmyre är detta civilisation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Finns antagligen guldkorn, men för någon som kommer från Rejmyre är detta civilisation.

civilisation är ju visserligen inte ett relativt begrepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

civilisation är ju visserligen inte ett relativt begrepp.

Är det väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Är det väl?

icke. är det inte civilisation i den bäst av världar så är det inte heller civilisation i den sämsta av världar. säffle, exempelvis, skulle inte kvalificeras som civilisation ens i en värld ödelagd av kärnvapenkrig, där befolkningen åker runt på motorcyklar, bildar stammar och dödar varandra besinningslöst för att det är roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

icke

Folk kan väl dock ha olika uppfattning om vad som är civilisation? Är inte säkert att en inföding eller liknande skulle anse vårt samhälle civiliserat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bodde där i flera år, det sög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Folk kan väl dock ha olika uppfattning om vad som är civilisation? Är inte säkert att en inföding eller liknande skulle anse vårt samhälle civiliserat.

det är ju rätt självklart. att en sak är rätt har aldrig hindrat folk från att tycka annorlunda. det kallas att ha fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det Campus Roslagen som lockat dig till Rimbo?


   
SvaraCitera