Aviseringar
Rensa alla

El Clásico


Ämnesstartare

El Clásico idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

största matchen hitils iår

för er som inte vet så är jag ett real madrid fan och har varit i 10 år och jag hatar barca mer än allt annat på jorden. åker hellre till nord korea än barcelona. hoppas real krossar dem ikväl!!!

ihala madrid!


   
Citera
Ämnesstartare

När börjar matchen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda intressanta med Real är Mourinho. Och, nej, är inget Barca-fan.


   
SvaraCitera

Den här matchen är ju sjukt överskattad. De senaste åren har de flesta matcherna varit riktiga sömnpiller. Men visst kommer jag se den. Håller inte på något utav lagen men jag hoppas på Real. Özil! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag hatar barca mer än allt annat på jorden. åker hellre till nord korea än barcelona.

Varför känner du hat för människor du aldrig träffat? Låter väldigt okonstruktivt.

PS Real Madrid skiter i dig och du har ingen som helst koppling till dem. Gå och sparka lite boll själv istället. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

När börjar matchen?

9

El Guaje:

De senaste åren har de flesta matcherna varit riktiga sömnpiller.

nja sömnpiller vet jag inte, kanske förra året men innan dess så vanb ju barca med 6-2 i madrid och 3-3 matchen i barcelona med capello var inte heller dålig

respons:

Varför känner du hat för människor du aldrig träffat? Låter väldigt okonstruktivt.

PS Real Madrid skiter i dig och du har ingen som helst koppling till dem. Gå och sparka lite boll själv istället.

klart real har koppling till mig. hur snyggt skulle det vara ifall klubben sket i sina fans? fansen är vad som gör nåt stort

jag hatar inte barca bara för de är reals rivaler, jag hatar barca för de är hycklare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

När börjar matchen?

9

El Guaje:

De senaste åren har de flesta matcherna varit riktiga sömnpiller.

nja sömnpiller vet jag inte, kanske förra året men innan dess så vanb ju barca med 6-2 i madrid och 3-3 matchen i barcelona med capello var inte heller dålig

respons:

Varför känner du hat för människor du aldrig träffat? Låter väldigt okonstruktivt.

PS Real Madrid skiter i dig och du har ingen som helst koppling till dem. Gå och sparka lite boll själv istället.

klart real har koppling till mig. hur snyggt skulle det vara ifall klubben sket i sina fans? fansen är vad som gör nåt stort

jag hatar inte barca bara för de är reals rivaler, jag hatar barca för de är hycklare


   
SvaraCitera

patrick bateman:

nja sömnpiller vet jag inte, kanske förra året men innan dess så vanb ju barca med 6-2 i madrid och 3-3 matchen i barcelona med capello var inte heller dålig

Det finns några riktigt fina matcher ja men de flesta lever verkligen inte upp till "världens största match" och allt vad nu media kallar den. Men i år kan väl förhoppningsvis Real bjuda på lite motstånd så då kanske det kan bli en bra match. Så det blir nog kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]

retas lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejar ej på barca har ingen koll osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det finns några riktigt fina matcher ja men de flesta lever verkligen inte upp till "världens största match" och allt vad nu media kallar den. Men i år kan väl förhoppningsvis Real bjuda på lite motstånd så då kanske det kan bli en bra match. Så det blir nog kul!

klart det finns massa grymma matcher men jo de blir ju inte alltid så bra som folk vill att det ska bli. jo får hoppas på det, hade varit kul med en målrik och bråkig match

Dräparen:

retas lite

haha taskigt gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tagga!

25 min kvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHA. Jag brydde mig inte innan jag läste denna tråd. Nu tycker jag det är skitroligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där gick inte så bra, va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som håller mer på Real/Barcelona än på ett svenskt lag kan jag bara inte ta på allvar. Jag fattar inte riktigt grejen, så jävla intressant är verkligen inte La Liga


   
SvaraCitera