Aviseringar
Rensa alla

El Clasico!!!! och mer


Ämnesstartare

säsongens första El Claisco är här. 22:30 på Camp Nou (kyrkogården) Barcelona-Real Madrid. visserligen bara spanska supercupen men ett El Clasico är alltid ett El Clasico

sen till helgen också. Newcastle-Chelsea och Liverpool-City blir också några riktiga höjdare. sedan börjar Serie A också.

njutning nu framöver.


   
Citera
Ämnesstartare

TV4 Sport X-tra... blää. Får se om jag kan sno brorsans dator för att streama matchen annars missar jag nog den 🙁

patrick bateman:

Liverpool-City

Lite OT men kan vara kul för dig ändå 😉
Spelade liga på FIFA12 häromdagen med en kompis. Jag var City. Första matchen var mot Liverpool. Jag åkte på storstryk. 5-0. Svårighetsgraden skulle inte varit så svår då jag klarat av matcherna rätt ok senast jag spelade mot datorn. Kompisen spelade som Newcastle och vann enkelt sina matcher. När vi kolla inställningarna för när han spelade så var det som det skulle. När vi skulle kolla när jag skulle spela, så var det på Legendarisk...
Inte så¨konstigt att jag förlorade innan vi upptäckte denna "buggen" 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Newcastle och city tar poäng iaf.

Ikväll tror jag barca vinner men hoppas på real.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

TV4 Sport X-tra... blää. Får se om jag kan sno brorsans dator för att streama matchen annars missar jag nog den 🙁

hatar kanalen! men nörd som man är köpte man den så jag kan se. sno datorn! en sådan match får man inte missa

Xisco:

Lite OT men kan vara kul för dig ändå 😉

hahaha buggen. busigt gjort. längsen jag spelade mot legendarisk men var de så bra att man förlorar med 5-0? måste prova. hoppas det blir så på riktigt iaf.

varför då:

Newcastle och city tar poäng iaf.

Ikväll tror jag barca vinner men hoppas på real.

hoppas newcastle krossar skitchelsea! newcastle är grymma. city lär ta minst 1 poäng men tippar på alla tre.

tror inte barca vinner idag. tror 2-2 men tippar 3-2 real


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

men var de så bra att man förlorar med 5-0?

När jag spelade som bäst kunde jag ha tur och vinna med 1-0 men då jag inte hade spelat på ett tag vann de enkelt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

När jag spelade som bäst kunde jag ha tur och vinna med 1-0 men då jag inte hade spelat på ett tag vann de enkelt 😛

haha okej. är rätt svårt ändå. datorn är så fuskig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Premier League är ju helt cp för närvarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Premier League är ju helt cp för närvarande.

hur menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TV4 Sport X-tra, lol.

De jag tror vinner är:

Real
Chelsea
City


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur menar du?

Brukar alltid vara så tycker jag när lagen ska komma tillbaka i matchform igen, alltså att en massa favoriter faller mot på gränsen till blåbärslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

TV4 Sport X-tra, lol.

De jag tror vinner är:

Real
Chelsea
City

skitkanal. dock fin HD bild 🙂

hahaha chelsea slår newcastle? skulle inte tro det

dazed:

Brukar alltid vara så tycker jag när lagen ska komma tillbaka i matchform igen, alltså att en massa favoriter faller mot på gränsen till blåbärslag.

jo så brukar det ju vara lite överallt. bara kul tycker jag. gillar skrällar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahaha chelsea slår newcastle? skulle inte tro det

De verkar faktiskt ha fått igång något, detta Chelsea.


   
SvaraCitera

Är det i el classico man får pommes frites med sån där asgod krydda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha


   
SvaraCitera

Jag tänkte visst på el maco.


   
SvaraCitera