Aviseringar
Rensa alla

Elakt..


Ämnesstartare

Dräp dina fader och sluta med dubbla punkter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

skit i han då

ja vet inte.. man kan ju inte bara skita i sin pappa. Men om han inte lyssnar på vad jag vill så kanske jag ska skita i honom.. svårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

jag har inte träffat honom heller..

men han har gråtit inför dig? i telefon då?
sry, mn jag tycker det låter väldigt riskabelt. alltså, det har inte ens träffat honom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

Dräp dina fader och sluta med dubbla punkter.

okej. kanske ska göra det. Men det är ju så att jag vill inte att han ska bli emot mig. Jag vill inte att han ska bli besviken på mig
.. .. sorryy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

men han har gråtit inför dig? i telefon då?
sry, mn jag tycker det låter väldigt riskabelt. alltså, det har inte ens träffat honom..

nää han har gråtit inför mig i web cam..det var en sak som hade hänt honom och lite mer..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

ja vet inte.. man kan ju inte bara skita i sin pappa. Men om han inte lyssnar på vad jag vill så kanske jag ska skita i honom.. svårt

Jo, man behöver inte alltid lyssna på sin pappa när man är 17


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har pratat med honom snart i två år så..


   
SvaraCitera

upponer:

Bara för att man har sätt på nyheterna att det är krig i muslimska länder betyder ju inte de att alla muslimer tycker om krig och att de vill ha det så.. men det tror min pappa..

va... tror han att muslimer gillar krig för att det är krig i muslimska länder? och han tycker inte att du ska träffa en snubbe för att han är muslim? detta säger nog tillräckligt om din farsa, du klarar nog dig om du tar dina egna beslut trots att du "bara" är 17 bast.

Hjärtegull:

sry, mn jag tycker det låter väldigt riskabelt. alltså, det har inte ens träffat honom..

"det"? Riskabelt att träffa snubben för att han är muslim eller riskabelt att träffa någon från nätet överhuvudtaget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

"det"?

skrev fel

honolulu:

Riskabelt att träffa snubben för att han är muslim eller riskabelt att träffa någon från nätet överhuvudtaget?

det är riskabelt över huvud taget, men har du tänkt träffa honom snart eller? det kanske blir bättre om din pappa får träffa honom också menar ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

va... tror han att muslimer gillar krig för att det är krig i muslimska länder? och han tycker inte att du ska träffa en snubbe för att han är muslim? detta säger nog tillräckligt om din farsa, du klarar nog dig om du tar dina egna beslut trots att du "bara" är 17 bast.

ja, han säger att alla har det där i blodet..fast de kanske verkar vara normala. han är rasistisk,..ja han vill inte att jag ska umgås med muslimer..men jag tycker inte att han ska bestämma det och det har jag sagt till honom liksom..men han förstår fortfarande inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtegull:

det är riskabelt över huvud taget, men har du tänkt träffa honom snart eller? det kanske blir bättre om din pappa får träffa honom också menar ja..

vi tänkte att han skulle komma hit till mig och träffa mina föräldrar och så. och sen får man se vad det blir till.. jag vill träffa honom och längtar efter honom så mycket..men jag vet att det kan bli till skit eller så blir det helt underbart


   
SvaraCitera

Hjärtegull:

det är riskabelt över huvud taget, men har du tänkt träffa honom snart eller? det kanske blir bättre om din pappa får träffa honom också menar ja..

Det är klart det är riskabelt att träffa folk över nätet om man bara pratat i några veckor och knappt vet något om dem. Men nu har de ju pratat i två år och hon känner att hon vill träffa honom. Jag ser inte varför det skulle vara riskabelt om de skulle träffas på något random café eller om han kommer hem till henne.

upponer:

ja, han säger att alla har det där i blodet..fast de kanske verkar vara normala. han är rasistisk,..ja han vill inte att jag ska umgås med muslimer..men jag tycker inte att han ska bestämma det och det har jag sagt till honom liksom..men han förstår fortfarande inte..

Har han någon aning om vem det är som egentligen för krigen mot mellanöstern? Vad fan tror han att USA och Israel sysslar med, har de också det i blodet att föra krig mot människor för att komma åt deras olja och styra dem för det egna intresset? Jag hoppas inte han tror att muslimerna tycker det är kul att döda varandra och förstöra sina egna hemländer, när det inte ens är dem som för krigen.

Jag skulle råda din far att ta en titt på hur det egentligen ligger till och sluta vara så himla inskränkt. Om killen du pratar med är uppväxt i Sverige är han långt ifrån krigens miljö och är antagligen precis som Kalle, Alejandro eller Ting Fai.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

r du säker på att han nt r muslim?! Låter som d lixx

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Jag hoppas inte han tror att muslimerna tycker det är kul att döda varandra och förstöra sina egna hemländer, när det inte ens är dem som för krigen.

min pappa tror han vet och tar saker för givet hela tiden..för att han säger saker som han inte riktigt vet om.. och han känner ju inte killen som jag har pratat med, jag har ju pratat med honom länge och min pappa tar för givet allting och tror massa om honom..fast det är ju jag som vet och jag vet att det är inte så min pappa säger. eftersom de jag ju jag som har kontakten med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Om killen du pratar med är uppväxt i Sverige är han långt ifrån krigens miljö och är antagligen precis som Kalle, Alejandro eller Ting Fai.

han har bott i Sverige i fem år snart så han har inte bott hela sitt liv här


   
SvaraCitera