Aviseringar
Rensa alla

Elbolag, EON


Icisis
Ämnesstartare

Är det värd? eller är det ett företag som bara bluffa folk med blinda abonneman? tips tack! vet inte om jag ska teckna elelr inte


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag erbjuder mig att producera el hemma hos dig i form av att trampa som en idiot på en sån där cykel i utbyte mot sovplats. Är d ok lr? [smile]


   
SvaraCitera

Elbolag got you by the balls och svinar sig med kartellbildningar och annat och du har inget annat val än att böja dig framåt. Du behöver ju elen för att micra dina piroger och streama dina tyska porrfilmer. Så ja EON är antagligen lika bra eller dåliga hur man nu ser det som dom andra bolagen.


   
SvaraCitera

S3-EON [crazy]


   
SvaraCitera

dazed:

S3-EON

Exakt! Jag är som skapad inför detta uppdraget!


   
SvaraCitera

S3ON:

Exakt! Jag är som skapad inför detta uppdraget!

Gäller bara att du synkar din sömn men hennes elbehov och även om du gör det kan det bli drygt tex om hon vill upp och göra en nattskitning i ljuset av en glödlampa så måste ju du vara på tårna något så djävulskt. Nu vet ju både du och jag mycket väl att damer aldrig bajsar men du förstår principen.


   
SvaraCitera

elbolag är bra på en sak och det är att skriva obegripliga av tal och ta betalt för än mer obegripliga poster. Skojare som skojare typ


   
SvaraCitera

Har inte mycket att säga om e-on annat än att de är väldigt angelägna om att man ska binda sitt elavtal, förr när de hade mitt telefonnummer ringde de mig säkert 2-3 ggr i veckan och tjatade. Till slut ringde en mycket barsk herre upp mig och sa "Jag ser att du inte har bundit ditt elavtal, vad ska vi göra åt det?", jag tackade glatt nej och sa att jag gärna betalade mer än vad jag behövde.


   
SvaraCitera