Aviseringar
Rensa alla

Elgitarr


Bloodjunkie:

Mm kommer från personen som slänger ut onödiga kommentarer, för att verka tuff. Säger inte vad min utrustning är för att verka häftig, kunning o.s.v. utan snarare vilken sorts ljud jag spelare med och eftersträvar.

Inget vet ändå var du pratar om när du slänger ur dig sådant. Du sa inte ens vilket märke det var.


   
SvaraCitera

tevepro:

Inget vet ändå var du pratar om när du slänger ur dig sådant. Du sa inte ens vilket märke det var.

Nämnde Randall och LTD (ESP), så förstår inte problemet nu


   
SvaraCitera

tevepro:

Inget vet ändå var du pratar om när du slänger ur dig sådant.

Förväntar mig inte att det ska falla alla i smak, för alla har olika intressen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:l är det någon som har några tipps? xd kan spela okej men vill bli bättre. Någon som har lust att spela i band kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:l är det någon som har några tipps? xd kan spela okej men vill bli bättre. Någon som har lust att spela i band kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:l är det någon som har några tipps? xd kan spela okej men vill bli bättre. Någon som har lust att spela i band kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i av musik. skit samma. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wtf posted 3 gånger?


   
SvaraCitera

Jag dygnar framför gitarren men har tyvärr redan ett band. lite tips. lär dig tabs. sen kan du lära dig några covers, green day har väldigt lätta låtar. eller så gör du det enkelt för dig att du börjar på musikskola. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan redan tabs :I jag är inte så dålig xD har spelat ungefär 2 år 😛
har spelat i en grej som heter Miro. det va kul 🙂 alltså ingen som vill spela i band? lr typ bara för skojs skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite seent kanske hehe 😛 men: bor du i sthlm?


   
SvaraCitera

jag spelar lite gitarr, både akustisk och el.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag spelar en hel del gitarr, både elgitarr och akustisk. [y]


   
SvaraCitera

Spelat elgitarr i ett par år nu, kul och helt klart givande. Tipps är att inte glömma musikteorin. Skalor är roligt och kul att använda.


   
SvaraCitera

han har inte särskrivit. hans gitarr är från spanien, "el gitarr" liksom :S


   
SvaraCitera