Aviseringar
Rensa alla

Elöverkänslighet?


mvhellamaria:

det

mvhellamaria:

finns

mvhellamaria:

inte

mvhellamaria:

inte

mvhellamaria:

inte

mvhellamaria:

inte

mvhellamaria:

inte

mvhellamaria:

inte

mvhellamaria:

inte


   
SvaraCitera

Unexpected:

Man kan väl vara överkänslig mot allt annat, så varför inte?

Jo de finns säkert men de överdrivs ganska mycket skulle jag tro.. Bo intill en telemast hela livet är nog inget nyttigt..

Morsan som är elallergisk frågar alltid om vi har våra båda datorer igång samtidigt när vi båda är på ovanvåningn.. nån timme efter jag gått ner så känns de mycket bättre,men datorn har ändå stått på med nån nedladdning så de e nog rätt mkt hittepå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill minnas någon som led av sådana besvär och fick bo i skogen utan några elektriska apparater (knappast något man gör frivilligt) och jag tror hon var överkänslig mot solljus också.

Men det kanske inte alls är samma fenomen.


   
SvaraCitera

Nachac:

Jag vill minnas någon som led av sådana besvär och fick bo i skogen utan några elektriska apparater (knappast något man gör frivilligt) och jag tror hon var överkänslig mot solljus också.

Men det kanske inte alls är samma fenomen.

Jo det är samma fenomen, men d beror lite på hur hårt drbbad man är..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Jo det är samma fenomen, men d beror lite på hur hårt drbbad man är..

Det är svårt att tro att någon skulle uppmärksamhetsprostituera sig till det priset.


   
SvaraCitera

Nachac:

Det är svårt att tro att någon skulle uppmärksamhetsprostituera sig till det priset.

Jo men de e nog inte riktigt så allvarligt som de säger,men visst folk kan säkert ha den sjukdommen osså..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

henke4545:

Jo men de e nog inte riktigt så allvarligt som de säger,men visst folk kan säkert ha den sjukdommen osså..

Det skiljer sig nog i olika fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väldigt skeptisk. Tror folk ofta kallar sig själv elöverkänsliga när de i själva verket lider av något annat. T.ex. var det en annons i tidningen om elöverkänslighet, och där stod det: "Har du dessa symptom kan du vara elöverkänslig, ju fler symptom du uppvisar, desto större sannolikhet att du är drabbad." och sedan var det bara massa jävla skitsymptom såsom depression, snuva, huvudvärk, magont, yrsel m.m.m.m.m. sådana grejer som var och varannan människa har. Så sitter det stackars hypokondriska neurotiker som sedan läser detta och inbillar sig att de är elallergiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera