Aviseringar
Rensa alla

ELVERPIGENS SUPER MARIO 64-TRÅD


Ämnesstartare

Hej älskade vänner. Som vissa av er vet spelar jag n64 när jag känner för och nu har jag spelat så långt attjag gjort allt "lätt" dvs stjärnorna jag har kvar har jag inte tagit förut = vet intehelt hur man gör. Mitt största problem just nu är bana 10, snowmans land. Första stjärnan dära. jag tar mig inte förbi snögubbens mun utan att bli nerblåst. vad är trixet? ska man gömma sig i pingvinen? 

gjorde detta till en allmän tråd så jag kan fråga fler fina frågor. 


   
Citera

Vilken nördig tråd Mycket glad


   
SvaraCitera

gömma sig bakom de patrullerande pingvinerna väl


   
SvaraCitera

Har glömt men fan vad jag också vill spela nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:
gömma sig bakom de patrullerande pingvinerna väl

ah men då gjorde jag rätt tills jag slutade göra rätt. ska man ha pingvinen mellan sig och gubben eller kan man gå i svansen på pingvinen?


   
SvaraCitera
Yaren

Det här glömmer jag aldrig! Gör en bakåtvolt så du kommer upp på pingvinens huvud. Så står du där tills den har passerat och sen hoppar du av 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Det här glömmer jag aldrig! Gör en bakåtvolt så du kommer upp på pingvinens huvud. Så står du där tills den har passerat och sen hoppar du av 😀

eh


   
SvaraCitera
Yaren

elverpigen:

eh

Vadå eh? Så gör man! 


   
SvaraCitera

elverpigen:

ah men då gjorde jag rätt tills jag slutade göra rätt. ska man ha pingvinen mellan sig och gubben eller kan man gå i svansen på pingvinen?

förstnämnda tror jag, minns knappt


   
SvaraCitera

Har ej spelat sedan förskoleperioden.. skulle få sånt jävla nostalgi-rus!! Har liggandes någonstans till N64 Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Vadå eh? Så gör man! 

men kommer man inte ramla ner om man försöker göra en jäkla bakåtvolt??? står pingvinen stilla så länge?


   
SvaraCitera
Yaren

Det är så man ska göra, ja, du kan kan ramla ned, men du får väl försöka lite... 

elverpigen:

men kommer man inte ramla ner om man försöker göra en jäkla bakåtvolt??? står pingvinen stilla så länge?    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:
Det är så man ska göra, ja, du kan kan ramla ned, men du får väl försöka lite... 

men det är jucp-jobbigt att springa upp dit hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan man inte göra ett vanligt hopp`??


   
SvaraCitera
Yaren

elverpigen:

men det är jucp-jobbigt att springa upp dit hela tiden

Det är så du ska göra i alla fall. 


   
SvaraCitera