Aviseringar
Rensa alla

Emma Watson och Emma stone


Ämnesstartare

Jr. HBT:

Utseende är inte viktigast men intressant

Vi måste rangordna folk efter utseende det är intressant*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du träffat alla kvinnor på jorden?


   
SvaraCitera

Rävpojken:

Hur kan man frivilligt välja att vara så ytlig att man diskuterar sånt här? Varför är det intressant?

Har märkt att det är väldigt vanligt med diskussioner om vilken kändis som är snyggast blabla så det är kanske bara jag som är dålig och fel men jag äcklas av sånt här.

Det intressantaste tycker jag är att det enda som egentligen krävs för att en kvinna ska vara "perfekt" är ett vackert utseende, intelligens och personlighet är tydligen helt irrelevant...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

har du träffat alla kvinnor på jorden?

Inte än, jag har inte riktigt haft tid [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Det intressantaste tycker jag är att det enda som egentligen krävs för att en kvinna ska vara "perfekt" är ett vackert utseende, intelligens och personlighet är tydligen helt irrelevant...

Intelligens är en del av personligheten med.


   
SvaraCitera

Anura:

Intelligens är en del av personligheten med.

Är det?
I vilket fall så verkar du ju enbart bry dig om utseendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Är det?
I vilket fall så verkar du ju enbart bry dig om utseendet.

För mig är det. Jag förstår inte riktigt vart du får för dig att jag bryr mig enbart om utseende? [shake][crazy]


   
SvaraCitera

Anura:

För mig är det. Jag förstår inte riktigt vart du får för dig att jag bryr mig enbart om utseende?

Menar du att du känner Watson och Stone?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Vi måste rangordna folk efter utseende det är intressant*

inte måste. men jag tror det är bra att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

inte måste. men jag tror det är bra att göra.

aa skojade/drygade till det lite med att ha kvar måste, sry.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Det intressantaste tycker jag är att det enda som egentligen krävs för att en kvinna ska vara "perfekt" är ett vackert utseende, intelligens och personlighet är tydligen helt irrelevant...

Känns lite så ja, estetisk skönhet är ingenting utan något tilltalande bakom, det har iaf jag lärt mig utifrån hur jag själv fungerar via empiri men sen får ju folk såklart hålla på hur de vill men jag finner ingen mening med det. t.o.m äckligt (ja jag tycker faktiskt det Ä C K L I G T) att det ska hållas på såhär när samhället redan är tillräckligt utseendefixerat som det är.

men de flesta är tydligen mer eller mindre nöjda med det (obs inte baserat på responsen i denna tråd)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Menar du att du känner Watson och Stone?

det är möjligt att han sväljer medias glorifiering av personer. konstigt att välja dessa två efter enbart utseende... watson är typ 5 och stone 7 kanske. imo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Inte än, jag har inte riktigt haft tid

dåså, ta bort detta:

Anura:

Varför har vi inte mer av dessa kvinnor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

aa skojade/drygade till det lite med att ha kvar måste, sry.

lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Menar du att du känner Watson och Stone?

Ifall jag vore så ytlig skulle jag ha tagit någon som Megan Fox. Jag tycker att Watson och Stone är roliga personer och dom är talangfulla och verkar ha sköna personligheter av de lilla jag har sett.


   
SvaraCitera