Aviseringar
Rensa alla

Emmabodafestivalen!


Ämnesstartare

Är det några fler än jag från UM som skall dit i år? Om så är fallet, vad ser du/ni mest fram emot? Party


   
Citera
Ämnesstartare

Har knappt hört någonting om denna 🙁 Kommer det några bra band eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: Kommer det några bra band eller?

http://www.emmabodafestivalen.se/artister.asp

Många som jag vill se i alla fall!


   
SvaraCitera

Ska inte dit men hade gärna velat se Astrix och Infected Mushroom och Youth Lagoon främst den första och sista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

http://www.emmabodafestivalen.se/artister.asp

Många som jag vill se i alla fall!

Listan såg först tråkig ut men blev bättre ju längre jag läste!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var lite sugen på det ett tag, men sen insåg jag att jag är ingen festivalmänniska.


   
SvaraCitera

OH yes. Det finns en Emmabodagrupp på www.smsgrupp.se/festival ! Gå med i den, vi snackar ihop oss där. TJO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her: Astrix och Infected Mushroom

Astrix är Hjärta Infected är inte helt fel heller, om de inte kör sina nyare grejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daniellas: Det finns en Emmabodagrupp på www.smsgrupp.se/festival

Hur funkar det där egentligen? Får man SMS så fort någon i gruppen skriver? Känns som det blir en del spammande då ;p


   
SvaraCitera

nej emmaboda verkar vara asäckligt

förra året fanns det ett camp där som hade en skylt med texten "jag springer fortare kåt än vad du gör rädd"


   
SvaraCitera

Buddah:

Hur funkar det där egentligen? Får man SMS så fort någon i gruppen skriver? Känns som det blir en del spammande då ;p

Haha, ja exakt. Men man kan ju alltid pausa om man känner att det blir för mycket. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol nej, den enda värda där är ju Elliphant, hon är ju iofs en jävla bra jävel men nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daniellas: Haha, ja exakt. Men man kan ju alltid pausa om man känner att det blir för mycket.

Testar väl då!


   
SvaraCitera
Vision

Ska dit, kom jag på för ca 1 dag sen?? Har ej koll på band och massa att handla typ resan dit??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yugostyle och youth lagoon vore kul, men jag är för gammalammal så gamal

murabrab:
nej emmaboda verkar vara asäckligt

förra året fanns det ett camp där som hade en skylt med texten "jag springer fortare kåt än vad du gör rädd"

vad osoft, det var en fin festival för några år sen iaf, kändes så


   
SvaraCitera