Forumet - Emo!?

Emo!?

846 0 66
*Suck* Blir så jävla trött på att ingen i dt här forumet verkar fatta att man inte kan vara Emo. Emo är en musikstil, kom och säg emo när har du hört någon säga:
Hej, jag är opera. Ellr: Hej, jag är Pop.
Säg inte Emo, säg Scene ellr Fashioncore.
Ellr om ni nu ska envisas:
"OMG! ida såg jag nåra Emotional Hardcores på stan!O:"
Är det någon som har lust att fatta dt?[blush]

Spana också in:

Men snälla.... Haha. Skit samma vad man säger. Låter det bättre om man säger .

- Hej svartmålade person men fula kläder.

I så fall är det väll samma sak som att man säger fjortis till personer. Det är ju i och för sig ingen musikstil. Det är lika taskigt att säga fjortis till någon som man säger emo till.

Men fjortisar e ju å andra sidan bättre [crazy]
xFailureFairy:

*Suck* Blir så jävla trött på att ingen i dt här forumet verkar fatta att man inte kan vara Emo. Emo är en musikstil, kom och säg emo när har du hört någon säga:
Hej, jag är opera. Ellr: Hej, jag är Pop.

Nej, för man kan inte vara punk, man kan inte vara pop (halva göteborg var det -05), inte goth, osv.

Idioti. Klart som fan man kan vara emo. Emo är beteckning både på musikstilen och den subkultur som hänger ihop med den. Se jämförelsen med punk, goth, eller hårdrock.

EDIT: "xFailureFairy" "Registrerad igår" "Inlägg: 3" Varför svarar jag på ett så obvious troll?
xFailureFairy:

Ni verkar vara för tröga för att få in något i skallen iallafall

Vi kan om vi vill, men vi vill inte

xFailureFairy:

Blir så jävla trött på att ingen i dt här forumet verkar fatta att man inte kan vara Emo. Emo är en musikstil

Palla bry sig likssom, alla säger ju emo ändå så tjata hur jävla mycket ni vill för det kommer nog inte göra någon skillnad [tired]

Stringburka:

obvious troll

[y]
xFailureFairy:

Är det någon som har lust att fatta dt?[blush]

Nej, är nästintill igen som har lust att fatta det.
Lovar, det här är inte första tråden, har själv skapat en likadan för några månader sen (med ett annat account)

Jag orkar inte bry mig, ingen vill förstå.
Så jag säger att man kan vara EMO när jag pratar med folk för att det inte ska bli så jävla komplicerat [party] Men, jag vet att man inte kan vara det etc, etc...