Aviseringar
Rensa alla

Emo friss


Ämnesstartare

Alltså gärna ni som är "emo" får svara.
Hur säger man till sin frisör att man vill ha en emo frilla elr tog ni en bild med och visade?
isåfall var fick ni bilden ifrån?
skulle bli glad för svar 🙂


   
Citera

Bara skaffa snelugg? :S


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

internet:

vakum

Både du och jag vet att hon inte menar the real thing.


   
SvaraCitera

Fy fan:

Både du och jag vet att hon inte menar the real thing.

det var en pik.

life at these speeds är fina. dessutom.


   
SvaraCitera

Frisörer brukar inte vara så bra på att imitera bilder. Går du till en lite dyrare och riktigt utbildad så kanske det funkar med en 2d bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har redan sned lugg :b

tack bunnyhopp :b


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag klippte mig mer 'emo' förra sommaren. Beskrev bara att jag ville ha en ganska lång lugg och uppklippt, men dock inte för lång lugg. Då blir det bara fel.. SEn också att jag ville ha det ganska kort bak så att man kan ha wax eller något och bara rufsa till det lite.
Har ditt budskad om frisyren gått fram till frisören så är det bara att platta luggen på morgonen och rufsa till håret och gå (;

Hoppas du fick lite hjälp! ( snygg bild med secondhand serenade förresten (; )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thanks lillalula, jag behöver alla tips jag kan få ^^ me like secondhand serenade så.. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Du går inte till en frisör för det. Du klipper håret själv så slipper du att bli missnöjd (för hur jävla svårt kan det vara att klippa det själv?) och sen sparar du pengar ( inte ett problem kanske)
Jag klipper det iaf själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jomen hur klipper man det så att det blir som man vill liksom? jag skulle nog suga på att klippa mitt eget hår.. :s


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera