Aviseringar
Rensa alla

emo look


Ämnesstartare

hur får man den parfekta emo looken?
hur fixar man håret?
hur fixar man sminket??
hur klär man sig
vart köper man kläder??

och mycket mer§


   
Citera

man är som mig [y]


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

/fail


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Rent grundläggande tycker jag att man ska ta det mycket, mycket lugnt med dödandet av andra personer (Föresten, man ska ta det rätt jävla easy med att döda sej själv också) så det är ett inte allt för betungande jobb att lista ut olika dåliga anledningar till att göra just det - döda någon eller några. En skitdålig anledning är att "man känner för det", en annan nästan ännu sämre är att man "måste" döda folk som är av en annan färg / amerikaner / tror på jesus / härstammar från nån som hette Vlad som gick över en flod 1907. Jag kan till och med sträcka mej så lång att jag tycker det är en dålig anledning att döda nån för att den i sin tur dödat nån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll


   
SvaraCitera

v3r0n1ca:

§


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

v3r0n1ca:

hur får man den parfekta EMO looken?

EMO är en musikstil... men jag gissar på att du menar fashioncore? Klädstilen [wink]
(jag är emo, försöker inte låta dryg eller nåt)

Men du kan ju kolla på HM och Shock.se - där brukar jag handla en hel del. Sen beror det ju på din smak, men det är väl grundläggande mkt svart och vitt typ svart/vit randig tröja och svarta tajta jeans...
Pröva att söka på nätet. Wikipedia har en rätt fungerande förklaring, tro't eller ej 😛

Hoppas du hittar nåt du gillar! [cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera