Aviseringar
Rensa alla

Emo så konstiga?


Bluff:

Har en stammis i trakterna här, man brukar se henne vandra omkring med en pappkasse på huvudet, och på baksidan av den har hon demonstrativt skrivit texten "Jag är för ful för att ses på, stick!!!" Men hon bär den bara i sällskap av andra. Blir ju svårt att hitta annars. [rolleyes]

HAHA.


   
SvaraCitera

Bluff:

Har en stammis i trakterna här, man brukar se henne vandra omkring med en pappkasse på huvudet, och på baksidan av den har hon demonstrativt skrivit texten "Jag är för ful för att ses på, stick!!!" Men hon bär den bara i sällskap av andra. Blir ju svårt att hitta annars. [rolleyes]

wtf XD


   
SvaraCitera

Bluff:

Har en stammis i trakterna här, man brukar se henne vandra omkring med en pappkasse på huvudet, och på baksidan av den har hon demonstrativt skrivit texten "Jag är för ful för att ses på, stick!!!" Men hon bär den bara i sällskap av andra. Blir ju svårt att hitta annars. [rolleyes]

Secken pappskalle!

Barnbidrag:

I Göteborg är alla emo. 🙁

Image


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

circa survive:

Gissar på att du sitter å dricker lättöl och lyssnar på "tung" musik precis innan tunneln som leder från Nordstan till Nisse tillsammans med de andra.

.. jag syftade då inte på att jag var en sådan.
Så njae, det gör jag inte, fast vaddå ... sitter det fortfarande sådana människor där? Och gör ... sådant?


   
SvaraCitera

Finns inte emos, när ska det eviga jävla tjatet ta slut. jag är inte rock, jag är inte hip hop, jag är definitivt inte opera. Emo är en musikgenre, inte en stil. Era puckade jävla rövriddare!
Man kan inte vara en musikgenre!!!!!!!!!11111oneone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

95or.


   
SvaraCitera

bratmobile:

95or.

Vad är det med 95or?


   
SvaraCitera

dPof:

Man kan inte vara en musikgenre!!!!!!!!!11111oneone

Det kan man visst vara. Man kan vara punkare, rocker, hiphoppare, så visst kan man vara emo. Emo har ingen bra böjelse bara, vill du att man ska kalla dom för Emoare istället eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extremt attentionwhoreiga,gay & tråkiga är alla emon där jag bor.

Barnbidrag:

I Göteborg är alla emo. 🙁

Fuck you niggah!


   
SvaraCitera

Förtidsfjortisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Finns inte emos, när ska det eviga jävla tjatet ta slut. jag är inte rock, jag är inte hip hop, jag är definitivt inte opera. Emo är en musikgenre, inte en stil. Era puckade jävla rövriddare!
Man kan inte vara en musikgenre!!!!!!!!!11111oneone

Image


   
SvaraCitera

Mawns:

Det kan man visst vara. Man kan vara punkare, rocker, hiphoppare, så visst kan man vara emo. Emo har ingen bra böjelse bara, vill du att man ska kalla dom för Emoare istället eller?

Well okej jag kan hålla med dig där. Men jag syftar på att man kallar folk EMO. som att emo är att skära sig själv. vara deprimerad och svartklädd. man kan tillhöra genren för att man lyssnar på den musiken, men man kan inte vara genren, som inte ens är en genre i folks ögon längre, utan en personlighet. hoppas du förstår vad jag menar.

trött på att bli kallad emo för att jag säger minsta lilla ord dessutom. såg nån tjej i svart bikini på bdb. "EMOOOOO" hade någon kommenterat då. hur jävla jobbigt blir inte det i längden liksom:P well. som sagt. hoppas du tolkar mig rätt


   
SvaraCitera

tycker emosar är rätt söta, dock ej de som bor här usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Fuck you niggah!

[cry] (Det värsta är att jag är 'niggah' under cover. [sad] [bigsmile])


   
SvaraCitera