Aviseringar
Rensa alla

En + 1 funktion till UM


Ämnesstartare

Jag skulle föreslå att det utvecklas en like funktion på UM. Facebook, Google + ect har ändrat på användarnas beteende. Och i och med detta kan det vara en bra ide att anpassa sidan med det i tanken.

[y]


   
Citera
Tyrael

Ja, helst så många facebook-funktioner som går att få in, annars kanske vi stämplas som psykopater.

​​
BEWARE TECH ABANDONERS, PEOPLE WITHOUT FACEBOOK ACCOUNTS ARE SUSPICIOUS


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

Jag skulle föreslå att det utvecklas en like funktion på UM. Facebook, Google + ect har ändrat på användarnas beteende. Och i och med detta kan det vara en bra ide att anpassa sidan med det i tanken.

så vad är funktionen du föreslår?


   
SvaraCitera
Åtta

qazedctgb:

så vad är funktionen du föreslår?

Detta


   
SvaraCitera

Åtta:

Detta

jo förstod det när jag läste tråden där hon hade skrivit +1 i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

gillar och ogillar idén samtidigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prova i en vecka, kör en röstning och se vad folk tycker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill absolut ha någon typ av gilla-funktion. Men det lär tyvärr inte hända så länge sajten ligger och skvalpar på den nuvarande UM5-plattformen...


   
SvaraCitera
Åtta

Fingerprints:

prova i en vecka, kör en röstning och se vad folk tycker?

Det är absolut inget man gör i en handvändning. Jag vet att det låter som något enkelt ("lägg till en knapp bara!"), men det är betydligt mycket mer komplicerat än så. Som André säger så är det inget som kommer hända med nuvarande plattform.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är absolut inget man gör i en handvändning. Jag vet att det låter som något enkelt ("lägg till en knapp bara!"), men det är betydligt mycket mer komplicerat än så. Som André säger så är det inget som kommer hända med nuvarande plattform.

nåjaa, var bara ett förslag då du verkade lite sugen på gilla-funktionen!


   
SvaraCitera
Åtta

Fingerprints:

då du verkade lite sugen på gilla-funktionen!

Det är jag. [smile] Men det är inget man gör i en handvändning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är jag. Men det är inget man gör i en handvändning.

nä, kanske inte [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här är UM inte fäjsbok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ni borde lägga till en -1 istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogillar 🙁 mest för att det bara skulle bli en statusgrej/tävling. och skulle nog mest bli enormt mycket horeri för att få +1or. och jag kan inte riktigt se vilken nytta det skulle göra heller.


   
SvaraCitera