Aviseringar
Rensa alla

en ärlig fråga, tacksam för ärliga svar min kära vänner.


Ämnesstartare

hur är ett perfekt förhållande för er?


   
Citera

Lyckligt 


   
SvaraCitera

Ett perfekt förhållande för mig är tilliten, man ska tro på varandra, man ska prata och diskutera med varandra, man ska inte skämmas för ett skit, ens partner ska vara ens bästavän. Skulle kännas fel om jag sa att man inte ska bråka för det gör alla någon gång men det stärker ju bara förhållandet. OCCCCCCH kärlek är inte som på film, det är inte ''perfekt'' men visst, men kanske är lycklig och just den stunden är väl förhållandet perfekt. 


   
SvaraCitera
plutis

jag tycker man har ett bra förhållande när man kan prata om precis allt med varandra och att man litar på varann Glad


   
SvaraCitera

vet inte 🙁

vill ha ett där man vet vart man har varandra och motiverar varandra, gör varandra glada och utvecklas tillsammans. Men ändå utan några större krav och man ska inte behöva bli en helt annan människa för att det ska fungera med varandra. Respektera varandras åsikter och kunna diskutera allt. Gärna vara som en öppen bok där man drar upp allt som behövs dras upp. Bråkas/tjafsas det så ser jag gärna att ingen av oss sjunker alldeles för lågt och säger saker som sätter sina spår 🙁 

och mycket egentid där vi får göra saker på eget håll!

mmm lycklig e bra


   
SvaraCitera
reben

man slåss nt


   
SvaraCitera

Att man kan lita på varandra, snacka om allting när som helst utan att bli dömd, kunna få varandra att skratta även i de dåliga stunderna och att alltid ha han där när man behöver han! Hjärta


   
SvaraCitera

MÖÖÖÖÖG


   
SvaraCitera

Lyckligt.


   
SvaraCitera

Avslappnat


   
SvaraCitera

Ett där man kan vara sig själv. 

 

Ett där man kan kommunicera med varandra vid eventuella problem. Ett där man är jämlik. Ett där man kan leva med varandras fel och brister. 
Och typ massvis med annat. 


   
SvaraCitera

avslappnat, mysigt och förståelse samt tillit är viktigt tycker jag, båda parter ska också kunna hantera ev konflikter och ha ungefär samma humor


   
SvaraCitera

när allt känns enkelt och naturligt

man är bästa vänner lovers och lyckliga

och det känns som det alltid varit och alltid ska vara så


   
SvaraCitera

respektfullt


   
SvaraCitera

iatebaronxoxo:

hur är ett perfekt förhållande för er?

inget kommer nånsin bli perfekt kan jag lova, men när du ser det operfekta bli perfekt i dina ögon då är det perfekt!!


   
SvaraCitera