Aviseringar
Rensa alla

en ätstörning?


Ämnesstartare

jo jag vet inte om jag håller på att utveckla en ätstörnig eller nåogt men, som alla andra så försöker jag planera vad jag ska dagen därpå och då blir det alltid att jag bestämmer att jag inte ska äts något till fruskot eller bara te, och sen till lunch sallad och gurka och dricka vatten och sen middag en halvmotion.

me det blir bara så att jag skiter i fruskosten sen så kommer jga på att jag bara ka äta sallad till lunchen så då blir det outomatisk att jag tar ehn dubbel potion och dricker äppel juice och tar 2 stor ljus bröd med bregott smär till. och sen så när jag kommer hem äter jag så jag få "växt värk" i magen och då är jag inte hunrig till middagen utan äter lite där och sen efter det så äter jag godis chips mackor dricker te vcola banner, allt som finns lixom, och det här har på gått länge, jag veit nte vsd jag håller på med men jag frösöker äta sunt och normala potioner men det går inte, håller jag på att utveckla en ätstörning?

för det här är jobbigt, riktigt jobbigt.


   
Citera

HAHAHAHAHA! Fail.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

HAHAHAHAHA! Fail.


   
SvaraCitera

Rock Lee:

HAHAHAHAHA! Fail.


   
SvaraCitera

Slynfisk:

Rock Lee: HAHAHAHAHA! Fail.

gugge_heter_jag:

Rock Lee: HAHAHAHAHA! Fail.

Rock Lee:

HAHAHAHAHA! Fail.


   
SvaraCitera

[tard] men gud


   
SvaraCitera

ät bara din jävla frukost så hade vi sluppit denhär tråden


   
SvaraCitera

kan säga att jag typ är precis lika dan ._. allt blir bara fel och sen upptäcker man att man mest småäter för att slippa äta dom större målen, vilket knappast är bättre


   
SvaraCitera

Så med andra ord så vill du bli smal men du äter dig fet, eller va?


   
SvaraCitera

Smidigt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag frågar om hjälp och tips, och alla bara tar mig som ett jäwla skämt och tycker jag ska skaffa ett liv ?! [shake]
jag behöver faktist hjälp här, det här är n av anledningarna till att nästan alla får anorexi för att alla tar en på ett skämt
och att man inte har något värde ! !


   
SvaraCitera

Fazhion:

jag frågar om hjälp och tips

du behöver riktig hjälp tjejen. det kan du inte få av några okända människor på ett forum på nätet [no-no] det kan du bara få från människorna i din omgivning irl.


   
SvaraCitera

Gå till UM och snacka om det. Du kommer inte må bättre av att hänga är. Om du misstänker att du har en ätstörning och vill göra något åt det, gör något åt det då.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera