Aviseringar
Rensa alla

En annorlunda sexfantasi :$


Ämnesstartare

Vet inte om det finns fler tjejer som tänker som jag .. men är det bara jag som tänder på att låtsas bli "våldtagen" typ [blush]?
Asså tror det kan ha något med att man känner sig dominerad eller något sånt hahah skum fetisch. Men ändå [rolleyes]
Kanske finns killar som känner så också, att dom tänder på att låtsas våldta tjejen ? [wink]

Jag har inget fel i huvudet, jag har bara en skum fetisch lixom 😀
Men ja skulle ju aldrig tycka om att bli våldtagen på riktigt liksom, men att låtsas som det känns bättre [rolleyes]


   
Citera

Har hört att det är en av de vanligaste sexuella fantasierna. Tror den är lite småvanlig hos killar också. Det är inte alls skumt.


   
SvaraCitera

fantiserar om sånt ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För tjejen tror jag det handlar om att man känner sig försvarslös & typ liten .. men för killen handlar det nog om kontroll [cool]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

fantiserar om sånt ibland

[badgrin][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

men tsss!!! vavilldumig[blush]


   
SvaraCitera

Låter intressant [badgrin]


   
SvaraCitera

Ja det är en av mina huvudsakliga fantasier. Grejen är ju dock att det aldrig skulle gå att "spela upp" i och med att man då vet att det inte är en riktig våldtäkt [blush]


   
SvaraCitera

Zapzap:

Ja det är en av mina huvudsakliga fantasier. Grejen är ju dock att det aldrig skulle gå att "spela upp" i och med att man då vet att det inte är en riktig våldtäkt

Klä dig jätte sexuelt och gå in i flertal gränder. Du kommer nog lyckas göra den värklig.


   
SvaraCitera

Jack.O:

Klä dig jätte sexuelt och gå in i flertal gränder. Du kommer nog lyckas göra den värklig.

Jag behöver bara gå utanför porten [cool]


   
SvaraCitera

Chuzo:

Kanske finns killar som känner så också, att dom tänder på att låtsas våldta tjejen ?

Killar brukar gilla att vara dominanta i sängen så det är nog rätt vanligt ja.


   
SvaraCitera

Zapzap:

Jag behöver bara gå utanför porten

I bet, vem vill inte ha en stormstroper? Hade ju gjort det själv jag med asså.


   
SvaraCitera

Jag är en bisexuell kille och tanken på att bli dominerad av äldre killar är något som jag tänder på.. [blush]


   
SvaraCitera

Jack.O:

I bet, vem vill inte ha en stormstroper? Hade ju gjort det själv jag med asså.

Jag menar det [cool]


   
SvaraCitera
mynona

Inte vidare märkligt. Jag hörde en gång att de som är dominanta i övrigt gärna vill bli undergivna sexuellt och de som är undergivna annars gärna vill dominera.

stämmer inte alltid men det är ett sätt att säga att man kan agera ur sina psykiska behov genom sex.

Har också hört att fantasier om att bli våldtagen handlar om en metod att avsäga sig ansvaret för sex, ungefär som att säga: "Jag behöver inte ha dåligt samvete för att jag vill ha sex eftersom det inte är mitt fel det är ju våldtäkt".


   
SvaraCitera