Aviseringar
Rensa alla

En annorlunda skola


Ämnesstartare

Annorlunda. Väldigt fiktiv. Jag skriver inte alls om min skola om någon nu skulle få för sig det.
Knappt två A4 med textstorlek 12 i Word. Och det är min allra första sexnovell. Så var hård och säg vad som är bra och vad som är dåligt eller om hela grejen är alldeles för orealistisk(vilket den är).

Tänk dig att du går i en tom skolkorridor. På höger sida är dörrarna mot klassrum där lektioner pågår. Om du sätter örat mot en dörr kan du höra hur läraren pratar om de stora världsreligionerna eller hur man löser en ekvation.
En helt vanlig skola alltså. Tills det ringer till rast.
Ut ur dörrarna strömmar elever: klassens pajas, den coola killen, punktjejen, plugghästen, feministen, sportnörden… om man nu ska placera dem i fack. Den stora skillnaden (väldigt stora skillnaden) från en vanlig skola är att rektorn, lärare, elever och deras föräldrar har en väldigt fri syn på människan. Ingen har kläder på sig. Just det, alla är spritt språngande nakna!
Sexualiteten uppmuntras starkt av lärare och föräldrar. Det finns ju en massa forskning som säger att du blir friskare av sex! Du får motion och stimulerar nerverna och blodcirkulationen ökar.
Dina ögon fastnar speciellt vid en tjej med mörkbruna ögon och svart hår. Hela hennes varelse utstrålar upphetsning och sex, sex, sex. Hon har kortklippt hår på venusberget och du kan se en antydning till rosa mellan blygdläpparna. Du har väntat på henne.
Hon går raka vägen fram till dig och kysser dig. De varma och mjukaste läpparna i världen trycks mot dina. Du står mot väggen och hon trycker sitt överliv mot dig men svankar så att hennes venusberg och mage hålls borta från ditt längtande stånd.

Han lade sina händer på hennes axlar men lät dem smeka sig nedåt mot hennes korsrygg och sedan vidare ned mot den vackra stjärten. Han smeker över dem gång på gång och kramar dem stadigt men mjukt efter varje gång.
Hennes tunga söker sig in i hans mun och de andas båda snabbt genom näsan. De avbryter sin kyss och flämtar efter luft. Hon håller fortfarande sitt underliv retligt utom räckhåll för hans kuk som står i givakt. Den är inte för stor, men stor, och ganska grov.
Hon har armarna om hans hals och händerna knäppta bakom hans nacke. Plötsligt lägger han sina händer på hennes bara överarmar och svänger runt henne så att hon står mot väggen. Hon ler. Han ler tillbaka.
De har fått åskådare. Sex i korridoren är inget direkt ovanligt. Snart har en lite skara samlats. Riktigt sex är alltid mer upphetsande att se på än porrfilmerna som rullar i uppehållsrummet. De har slagit sig ned på golvet och vissa har tagit med sig en kudde, en leksak eller en kamrat. Här måste förklaras att golvet som de sitter på inte är ett kallt stengolv som i de flesta skolor utan en matta. Ganska tjock men slät för att städarna lätt ska kunna rengöra den. Städarna på skolan är ganska välbetalda eftersom de alltid rengör golven mellan rasterna när eleverna har lektion. Nog om det.
Han smeker hennes kind med ett pekfinger och ger hennes mun en snabb kyss. Nu är det han som styr leken. Han låter pekfingret fortsätta löpa: över hennes mun, ned för hennes hals, fjärilslätt runt hennes bröstvårtor, ned över magen, två cirkelvarv runt naveln och stannar i hennes hår. Han trycker lite, masserar henne mjukt med fingret. Hon andas tyngre och bröstkorgen med de mjuka brösten häver sig.
”Mer…” Det är inte mer än en viskning. Hon plågas, ilningar går upp längs hennes ryggrad och hennes fitta blir våt, klitoris sväller och bröstvårtorna hårdnar.
”Inte än.”, viskar han lika tyst tillbaka och blåser henne mjukt i örat. Trots att han själv också plågas av att vänta vet han att höjdpunkten kan bli högre om man riktigt skriker efter den.
Han låter händerna vandra och smeker hennes lår, rumpa, rygg och bröst. Små lätta rörelser som knappt känns. Till slut griper hon tag i hans händer och trycker dem hårt mot sina bröst.
Han behåller trycket mot hennes ena bröst men frigör sin andra hand. Han kupar den om hennes underliv och öppnar och sluter den med väldigt lätta rörelser.
Hon släpper ut ett stön och biter sig i underläppen. Han drar ett finger längs hennes skåra. Hon har verkligen hunnit bli våt nu.
Då drar han drar henne intill sig. De står tätt, tätt. Hud mot hud. Inget mellanrum. Hans lem mellan hennes ben. Fjärilsleken är över.
De kysser varandra. En djup, intensiv kyss. Hans kön som trycker mot hennes får dem båda att avbryta för att andas igen. Friktionen mellan dem, att känna värmen och rörelsen av den andra.
Hon går ned på huk och lägger sig ned på golvet, drar upp knäna mot magen och väntar på hans drag. Han går ned på knä framför hennes fötter, kittlar henne lite tills hon rycker till och släpper sina knän, då han snabbt flyttar in mellan hennes lår. Han siktar in sig och behöver sedan bara luta sig framåt för att tränga in.
Hon biter ihop, andas häftigt och sluter ögonen. Hans ögonlock fladdrar till av välbehag. Sedan stöter han första gången. Mjukt. Andra gången, lite snabbare. Tredje, fjärde, femte och hon öppnar munnen och flämtar. Han stöter för sjätte gången, djupt och hårt. Det första kvidandet kommer över hennes läppar och han andas stötvis och hårt.
Långa, hårda, djupa, stötar. De slukas av takten, anpassar sina hjärtslag och andning efter takten. Hon känner honom i sig, känner när han bottnar henne.
Hans mage rör sig mot hennes, gnuggar och smeker. Stöt efter stöt, hårdare och djupare tills de ligger gungandes på golvet. Gungar fram och tillbaka och kvider vid varje stöt. Han närmar sig. Det drar i honom, drar mot hans mittpunkt. Han kysser hennes mage.
”Jag kommer.”
Hon nickar bara, uppfattar knappt orden i sin extas. Sedan kommer hon, innan honom. Fittan som pulserar och klämmer honom får honom att tappa andan och han kommer i henne just när hennes orgasmvågor börjar dö ut.
Sedan ligger han där i hennes armar, båda utmattade, svettiga och tillfredställda. De kysser varandra igen innan de reser sig upp och går mot duscharna för att tvätta sig lite innan nästa lektion.
Runt dem ligger andra tjejer och killar med glasartade ögon, vissa med nöjda leenden på läpparna och andra med frustrationen över att inte ha kommit skrivet i ansiktet.


   
Citera
Ämnesstartare

Fuck va bra :O Skriv vidare på den om det går för tusan! Kan ju göra en hel serie om detta ju! 😀 (sex-novell serie that is!)

Hm, skulle fan inte va fel o gå i sån skola 🙂 xD

Dela upp det lite mer bara^^

Grymt bra skriven annars, underhållande och fasthållande 😀

(första kommentaren <3 BOHYAKACHA!)


   
SvaraCitera

den va bra, fast, han måste vart vig som kan pussa henne på magen utan att dra ut kuken.


   
SvaraCitera

nice, mer tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! Så ska jag skriva en till? Uppföljare eller en ny?
Jag skriver sådana här lite annorlunda texter... inte vanliga situationer osv.

Paleface:

den va bra, fast, han måste vart vig som kan pussa henne på magen utan att dra ut kuken.

Haha, missade det där. Jag tänkte lite fel. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två saker som oroar mig med skolan:
- Kul om någon har mens?
- Könsjukdomarna lär ju härja vilt.

Men mitten-delen, där han smeker henne och hon är otålig, var bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer mer mer!!!


   
SvaraCitera

Den var bra. MVG Blaine [y]


   
SvaraCitera

Blaine:

Så var hård

Oh!
I see what you did there.


   
SvaraCitera

bra skrivet fan! bra gjort [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man fick ju lite ståpelle. Good work, fortsätt så. [y]


   
SvaraCitera

jag läste inte hela. på grund av att jag är lat. men man fattade redan i början att detta var nå speciellt 🙂 på ett bra sätt[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar verkligen den. även om den är orealistisk så skriver du på ett realistiskt vis, om man kan säga så! [y]


   
SvaraCitera

Den va grymt bra 😉 flera i denna stilen tack.


   
SvaraCitera

Lanina:

Två saker som oroar mig med skolan:
- Kul om någon har mens?
- Könsjukdomarna lär ju härja vilt.

Va du är negativ!!![sad]


   
SvaraCitera