Forumet - En av alla hundra "vad tycker jag om dig"-trådar

En av alla hundra "vad tycker jag om dig"-trådar

93 0 14

Spana också in:

Chibibbi:

men shoot!

Chibibbi är en rätt så ny umare som jag inte vet allt för mycket om. Och kanske är det bäst så, för jag gillar den C som jag lärt känna. C uppfattas som lil-gammal på ett mycket uppfriskande sätt. Samtidigt så får man känslan av att erfarenheter inte riktigt machar med denna lil-gammla stil, vilket kan få C att uppfattas som något aningslös (det kan vara hennes ålder som färgar denna uppfattning). C känner ett behov av kategorisering, vilket är rätt så påtagligt och ger intrycket av att C är analytiskt lagd. I grunden uppfattas C som självsäker, det blir tydligt när man ser hennes principer som en stark integritet. Det blir desto tydligare i hennes skeptiska hålling, vilket förstärker intrycket av självsäkerhet. Att erfara C är uppfriskande, och man känner lätt ett förtroende inför C. Men brister på detaljer gör att man desvärre måste inneha en skeptisk ställning. C är som Googles motto, "don't be evil".
m3lis:

Ah låt höra dina fullständigt irrelevanta reflektioner av människor du sett på internet.

m3lis är en typisk umare som har växt från att vara en fjortis - vilket betyder att hon saknade självkänsla och sökte bekräftelse vilket är normalt att göra i tonåren. Till att inneha en mer självsäker hållning - där det goda och det som ökar känslan av makt har blivit synonymer. Det var allt det irrelevanta jag hade säga om m3lis som jag upplevt på internet.
Liebestraum:

Yo

Om intressant och mystisk hade en synonym så skulle det beskriva Libestraum yppeligt. Samtidigt så får man uppfattningen att L har en rätt så utröttande attityd till nihilism. Där L hävdar att allt för mycket är meningslöst. Ett av de finaste drag som jag uppskattar hoss L är tendensen att provocera sin omgiving till orginella och radikala banor.
Ögon i en plåthink:

Utveckla...

Jag minns inte detaljer, men om minnet har någon förankring i minna erfarenheter så klarar du av att skilja på vad som är relevant och irrelevant vid en moderering ect. Som sagt är du något av ett frågetecken - och jag har inte en tydlig uppfattning vem du är.