Aviseringar
Rensa alla

En bokdagbok


Ämnesstartare

giphy_0.gif
Tror inte att det finns någon ?


   
Citera
Ämnesstartare

Bert?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av en slump började jag läsa ur en bok tidigare idag och jag blev nästan lite chockad över hur lätt jag fortfarande har att leva mig in och försvinna in i en annan värld. När jag pluggade så fick jag en "thing" för att köpa pocketböcker, "Köp 3, betala för två", och jag har nog en samling på hundra pockets hemma hos mitt syskon. Tror att jag gick förbi och köpte några gånger i veckan faktiskt Rodnar

Inte läst en enda av dom, ingen aning om vad jag ens har köpt för böcker. Tycker det är lite synd att jag bara har ett par stycken här hemma hos mig och den enda jag tror att jag skulle finna intressant är Mannen utan ansikte, som handlar om en man som rider på björnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi borde ha en dagboksdagbok där man länkar till grejer man skrivit i andra dagböcker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ey, jag skulle bhva tips på bra böcker!

fast de måst va på typ pocket fö ja gillar pocket mer o typ sköna o ta på o så
tkr det e fett jobbigt att se vanli bok för man tänkr ba på alla tvungen redovisa på skola
-_-

tkr om typ mkt som handlra om tankar o typ lit historia i de
tkr om mellanöstern mkt o så

gärna mkt sorg oxo om de e sån bok typ som "innan ja dör"

o lite som hypnotisören oxo o så

snabba cash int så bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Vi borde ha en dagboksdagbok där man länkar till grejer man skrivit i andra dagböcker

ja Rodnar

du e så finurlig 

de e som att man fnissar lit varje gång fö man typ tänker oxo på dig som gullig 
ävn om du kanske e arg o så 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little Richard:

ja Rodnar

du e så finurlig 

de e som att man fnissar lit varje gång fö man typ tänker oxo på dig som gullig 
ävn om du kanske e arg o så 😛

haha aa folk brukar tycka det Rodnar är känd som rage-[mitt namn] i vissa kretsar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

haha aa folk brukar tycka det Rodnar är känd som rage-[mitt namn] i vissa kretsar

😛 vet int om de låtr så positivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har tråden va jättetillgänglig på bra tag o ja blir ledsen
folk vrkr int läsa så mkt på um 
kanske drfr man int förstår va nån tkr o tänker fö ign kan beskriva fö ingn läst de innan o så

jätteledsen


   
SvaraCitera

Jag lät henne läsa en bit. Hon var fascinerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett djävla sug efter att få börja läsa på boken Ledsen
Önskar att, vad jag nu än har, lägger sig snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suttit och läst game of thrones, fast i pdf format. Känns rätt så bleh just det här med pdf.
Irriterar mig lite på att jag vet på ett ungefär vad som ska hända, då jag sett säsong 1 flertalet gånger nu och att jag hela tiden måste slå på avsnitten när jag läst om det. lol? 
Frustrerande att man försöker bygga upp en ny och egen bild av miljön, karaktärerna, när det känns "fel" hela tiden, då man sett vissa av dom i serien. 

Måste hela tiden övertala mig själv om att jag läser för att få ut mer utav hela historien, träffa nya karaktärer som uteblev från serien och även en massa viktiga händelser. 

Irriterar mig också på att jag "måste" spela varje karaktärs/hus theme-låt från serien så fort det handlar om dom 😛 

Just nu ger jag den här upplevelsen 3/10.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm hunnit läsa 4kap utav game of thrones ikväll.

Tar fortfarande emot så djävla mkt att läsa den? Det är ju inte så djävla intressant när man vet vad som händer i princip. Blir jätteglad när det kommer in nya detaljer men får ändå svårt för att ta in det nya då serien satt etsat sig fast i minnet? 

Läste även lite ur "De otrogna" när det var strömavbrott igår
Tycker att den var ganska tråkig/dålig men kanske lite intressant ändå. Känns som att man redan hört/läst det mesta innan, vet varför saker och ting hände, samtidigt som man läser det. Så det tar emot lite.

Skulle vilja läsa böckerna till serien Outlander.. gillar den serien, spännande och bra. Tror att böckerna är fett nice.


   
SvaraCitera

hmm.png


   
SvaraCitera