Aviseringar
Rensa alla

En bra bloggportal?


Ämnesstartare

Hellu ladies and gents!

Någon som har ett tips på en bra bloggportal?
Bloggar på devote atm, men vill byyyta, sååå någon som vet? c:


   
Citera

portal? typ... plattform? skulle säga wordpress.org på egen server, sen antingen wordpress.com eller blogger beroende på vad du vill ha för funktioner mer specifikt.


   
SvaraCitera

med egen server så menar jag alltså webbhotell, fysisk server är väl inte så rimligt att satsa på som privatperson. kostar en liten slant, men rätt ovidkommande egentligen. wordpress är löjligt enkelt att administrera, allt tekniskt tar typ 10 minuter att göra vid installationen. då har du helt reklamfri och oberoende blogg, som du vid intresse kan lägga reklam på ex via adwords och dra in hela inkomsterna själv. om du har så pass med läsare att det är värt besväret, alltså.


   
SvaraCitera
Skuris

Jag kör på Blogg123.se

Rätt okänd, men jag gillar den! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min dator dampar och vill inte citera, men tack Leijonsparf! Har hört från någon att wordpress ska vara något, kanske borde kolla in den! 🙂

Skuris: Somsagt, rätt okänd för den har jag inte hört talas om innan, men kan kolla in den med, tack! 😀


   
SvaraCitera

Snälla blogga inte. Det behövs inga fler bloggare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, bloggar inte för andra, gillar bara att skriva av mig 🙂


   
SvaraCitera

lookslikepi: Haha, bloggar inte för andra, gillar bara att skriva av mig 🙂

Då kan du ju lika gärna skriva allt i ett på datorn lokalt sparat Word-dokument. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I could, yes. Men sånt existerar inte på min dator.. letade t.o.m efter paint igår, finns inte ens, laddar man ner nåt blir det kaos och feta virus på datorn, orkar inte med det x) Så föredrar att blogga, och ha bloggen lösenordsskyddad för nu! 🙂


   
SvaraCitera