Aviseringar
Rensa alla

En bra tråd. Skriv i den


Ämnesstartare

trubdruider:

Mer koffein? Aldrig hört? Ska man det, lr är det bara du?
Låter ologiskt?
Är det kaffe du dricker då? Jag brukar dricka kaffe ungefär var annan dag

varför låter det ologiskt? man blir mindre hungrig av det, pga aptithämmande osv. brukar mest dricka pepsi max, kaffe och te.

Tyrael:

"Drick några koppar kaffe. Koffeinet ökar din hjärtfrekvens så att du förbränner många kalorier även när du vilar."

haha näh det låter som en extremt konstig förklaring[shake] däremot är det en centralstimulant drog, som liksom alla andra sådana minskar aptiten. tror dock inte att man bränner mer kalorier av det [shake] iaf inte i någon betydande grad.


   
SvaraCitera
Tyrael

Nintendos BFF:

haha näh det låter som en extremt konstig förklaring[shake] däremot är det en centralstimulant drog, som liksom alla andra sådana minskar aptiten. tror dock inte att man bränner mer kalorier av det [shake] iaf inte i någon betydande grad.

Varför svarar du mig på ett citat av någon annan? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

därför att du verkade hålla med, smartis

skriver nu i den braiga tråden!!


   
SvaraCitera
Tyrael

isola:

därför att du verkade hålla med, smartis

Din logik är deprimerande. Om jag vill uttala mig om något jag själv vet något om CITERAR jag inte någon annan. Då skriver jag "såhär är det, det har jag läst här". Gå tillbaka till skolan och lär dig källkritik.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

varför låter det ologiskt? man blir mindre hungrig av det, pga aptithämmande osv. brukar mest dricka pepsi max, kaffe och te.haha näh det låter som en extremt konstig förklaring däremot är det en centralstimulant drog, som liksom alla andra sådana minskar aptiten. tror dock inte att man bränner mer kalorier av det iaf inte i någon betydande grad.

Tja, eftersom koffein finns i Kaffe och cola som inte anses som så nyttiga drycker.
Men är kanske så. Sitter och dricker en kopp svart kaffe för stunden, så hoppas väl på det då haha

isola:

nu i den braiga tråden!!

bra isola!
Har du kanske nått mer att tillföra i tråden? Du verkar ju veta så mkt [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

Har du kanske nått mer att tillföra i tråden? Du verkar ju veta så mkt [cute]

Kan skriva en hel avhandling men vill ju inte ta fokus från dig [cute][cute]

Jag vaknade för ca 40 min sedan och fick för mig att det var eftermiddag och ba nej åguuu, så jag skyndade upp och stressade men sen såg jag på klockan att den bara var 8.20 så då vare lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Om jag vill uttala mig om något jag själv vet något om CITERAR jag inte någon annan. Då skriver jag "såhär är det, det har jag läst här". Gå tillbaka till skolan och lär dig källkritik.

du är för rolig du. det blir inte mindre källkritiskt hur du än formulerar dig. citerar du någon artikel el dyl i tråd så är det klart att folk tror att du också tycker så, om det inte är uppenbart galet.


   
SvaraCitera
höna

röra på sig är ju typ d viktigaste

inte äta massa godis å skit

gick ner typ 6 - 7 kg när jag var i frankrike, för ja rörde mig på jobbet 10 h. trots att vi drack typ över en liter vin var om dagen och åt massa ost och rökte massa cigaretter.

vill också gå ner. typ 7 kg. skulle vara mkt finare då. men jag pallar verkligen ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt bmi säger nog att jag bör gå ned men ähhh är fin. gillar mina bröst. känns som att det är de som väger. och lillemagen.
bmi är så knasigt. såg en bmiaffisch på en vårdcentral förut och där stod det att jag borde väga ca 52 kg, vilket ju är galet lite tycker jag.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

isola:

bmi är så knasigt

Bmi är totalt värdelöst. Inget att ens bry sig om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Bmi är totalt värdelöst. Inget att ens bry sig om.

precis så borde det stå på alla bmiaffischer [sad]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

isola:

precis så borde det stå på alla bmiaffischer

"Varning: om du har bröst eller ens en gnutta muskler så kommer ditt värde bli gravt missvisande.
Have nice day! [smile]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

"Varning: om du har bröst eller ens en gnutta muskler så kommer ditt värde bli gravt missvisande.
Have nice day! [smile]"

xakt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Varför svarar du mig på ett citat av någon annan? [confused]

vad spelar det för roll? du skrev något som jag tycker verkar väldigt fel så jag rättade dig? spelar väl ingen roll vem du citerade från början?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

röra på sig är ju typ d viktigasteinte äta massa godis å skitgick ner typ 6 - 7 kg när jag var i frankrike, för ja rörde mig på jobbet 10 h. trots att vi drack typ över en liter vin var om dagen och åt massa ost och rökte massa cigaretter. vill också gå ner. typ 7 kg. skulle vara mkt finare då. men jag pallar verkligen ej

Ah, vettetusan va jag ska sysselsätta mig med bara. Iof har sprungit runt och jobbat nu i några dagar, och ska smet iväg och shoppa(fyfan va jobbigt hehehehe), men annars lockar solstolen väldigt!


   
SvaraCitera