Aviseringar
Rensa alla

en bulimiker berättar


Ämnesstartare

hittade denna matlista på ett forum för eh... smått störda. detta är alltså vad en bulimiker kan äta per dag. jag visste inte att det var SÅ illa, det är verkligen SHITLOADS med mat. och så dyrt det måste vara. hur är detta möjligt. jag vill väl bara att folk ska få en lika stor chock som jag.
hon är 23 år.


   
Citera
Ämnesstartare

Jösses! Men man ska nog komma ihåg att detta är ett extremfall. Och bisarrt nog känns det konstigt betryggande att läsa, för jag känner mig inte längre bulimisk efter gårdagskvällens glassportion med naturgodis och fruktsallad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

saucepan of spaghetti

mopsen:

tin of beans

mopsen:

1 litre fruit smoothie

mopsen:

2 containers carrot and coriander soup
bean and couscous readymeal

Men som sagt: JÖSSES. [chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

ett extremfall

ja, det hoppas jag verkligen, det här är ju inte ens vad som jag ens tror går att äta på 3 dagar.

annoyed:

för jag känner mig inte längre bulimisk

[cool] cool story bro. så du var bulimiker? när man vaknar på morgonen, är man jättehungrig då?

mopsen:

16 large pancakes

mopsen:

500ml chocolate ice cream
500ml cookie ice cream

??!?!??!?!?!?!

mopsen:

2 large takeaway pizzas

mopsen:

6 almond cake slices
6 lemon cake slices


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

så du var bulimiker?

Nej nej, jag har bara haft anorexia och numera UNS då. Jag menade bara att jag kände mig lite bulimisk igår kväll för att jag ätit "så mycket", men denna lista tog udden av det hela [rolleyes]

mopsen:

mopsen: 2 large takeaway pizzas

Oh dear lord, den raden missade jag helt!


   
SvaraCitera

gör hon annat än äter om dagarna? Sover hon på nätterna? äter och kräks hon i sömnen?

skulle aldrig ha råd att bli bulimisk i de där proportionerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir inte chockad[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är avundsjuk för att inte du också är mångmiljonär [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

§10. Så kallat "thinspiration"-material är inte tillåtet att publicera på sajten. Detta innefattar bilder, avatarer, kaloriräknare, tips och trix på hur man döljer sin sjukdom, länkar till pro-ana-sajter, dagliga matrutiner mm. Allt sådant material kommer konsekvent att raderas. Vi hänvisar istället de som lider av någon slags ätstörning till våra vänner på Anorexi- och bulimikontakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera