Aviseringar
Rensa alla

En dag i taget. självmordstankar


Ämnesstartare

Hej jag vill bara ge ett tips till alla som vill begå självmord. Ville göra det en gång i tiden jag me mådde så fruktansvärt dåligt. Men begå inte självmord! Du tänker oftast att du inte har en mening med ditt liv! Men det har du! Meningen med allas liv är att man en dag ska upptäcka den! Fortsätt dagen veckan året livet som aldrig förr! Lägg dina självmords tankar bakom dig och skit i alla som mobbar dig för de är bara små jävla patetiska idioter! Du är bara bättre än dem om du skiter i dem. Om du har problem hemma kan du ju alltid sätta dig ner med din familj och prata. Min pappa va alkolist när jag va liten och det min vän ska jag säga att det va fan inte kul! Men iaf ta en dag i taget och lev det som ett nytt liv! Skär inte dig själv det gör det bara mkt värre! Jag ska ge ett till tips. Om du lider av ångerst som jag gjorde så ska jag tipsa dig att djur är jätte bra! Vara med djur är de bästa som finns. Hoppas du får lite mer självförtroende av detta! 

Är bara 12 år men har fått uppleva jätte mkt i mitt liv. har 3 sjukdomar. känns som en ända stor plåga men jag tar en dag i taget! ;


   
Citera

jag har nästan själv varit alkoholist och har också flera sjukdomar som aldrig kommer gå bort. och jag har inga djur. istället skaffade en pälsjacka som värmer gott. 
det bästa som finns i livet är förbjudet. utan spänning känner man ändå inte att man lever.


   
SvaraCitera

lillalex: Om du har problem hemma kan du ju alltid sätta dig ner med din familj och prata.

Problemet är väl för många att de inte har någon familj att prata med. Antingen är föräldrarna alkisar, knarkare eller arbetsnarkomaner och ändå aldrig är hemma.

lillalex: Min pappa va alkolist när jag va liten och det min vän ska jag säga att det va fan inte kul!

Det kan jag förstå. Min kompis under många år hade missbrukande föräldrar så han tillringade väl mer tid hos mig och vår familj än hemma hos sina missbrukande föräldrar.

lillalex: Om du lider av ångerst som jag gjorde så ska jag tipsa dig att djur är jätte bra! Vara med djur är de bästa som finns. Hoppas du får lite mer självförtroende av detta!

Ärligt talat tror jag nästan djur är nyttigare för människan än vänner. Har själv varit lyckligt lottad och växt upp i ett lyckligt hem med båda föräldrarna och både hundar och katter.

lillalex: Är bara 12 år men har fått uppleva jätte mkt i mitt liv. har 3 sjukdomar. känns som en ända stor plåga men jag tar en dag i taget! ;

Får jag vara nyfiken och fråga vad du har för sjukdomar? Kroniska eller?

Doop snogg: jag har nästan själv varit alkoholist

12 år och alkis???


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Vad fin du är. Menar det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

Problemet är väl för många att de inte har någon familj att prata med. Antingen är föräldrarna alkisar, knarkare eller arbetsnarkomaner och ändå aldrig är hemma.

Det finns kontaktpersoner. det finns fosterhem 🙂

Får jag vara nyfiken och fråga vad du har för sjukdomar? Kroniska eller?

Klart du får. Skäms inte för det! 🙂 1. Psoriasis 2. Toxoplasmos 3. Adhd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Vad fin du är. Menar det!

Vem menar du?


   
SvaraCitera
3lis
 3lis

Doop snogg: istället skaffade en pälsjacka som värmer gott.

Glatt skålande


   
SvaraCitera

vikingen: 12 år och alkis???

vet inte vad du pratar om


   
SvaraCitera

bra tips


   
SvaraCitera

lillalex: Det finns kontaktpersoner. det finns fosterhem 🙂

Det är kanske inte alla som orkar ta det steget. Eller som ordsprålet säger... man måste vara tillräckligt frisk för att kunna vara sjuk.  Tumme ned
Dvs, är man tillräckligt dålig så orkar man inte ta hela kampen mot etablisemanget i form av sjukvården,

lillalex: Klart du får. Skäms inte för det! 🙂 1. Psoriasis 2. Toxoplasmos 3. Adhd.

Psoriasis och ADHD har jag kompisar som har. Men hur märker du av att du har Toxoplasmos-infektion? Jag trodde att det var något men bara "fick" men som man inte märkte av några symptom av. Har det säkerligen själv eftersom jag är uppväxt på landet bland hundar och katter, grisar, kossor och höns. Fast det är väl främst unga katter som bär på smittan om jag inte minns fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:

Det är kanske inte alla som orkar ta det steget. Eller som ordsprålet säger... man måste vara tillräckligt frisk för att kunna vara sjuk.  Tumme ned
Dvs, är man tillräckligt dålig så orkar man inte ta hela kampen mot etablisemanget i form av sjukvården,

Psoriasis och ADHD har jag kompisar som har. Men hur märker du av att du har Toxoplasmos-infektion? Jag trodde att det var något men bara "fick" men som man inte märkte av några symptom av. Har det säkerligen själv eftersom jag är uppväxt på landet bland hundar och katter, grisar, kossor och höns. Fast det är väl främst unga katter som bär på smittan om jag inte minns fel.

Har du toxoplasmos också? isf vart? det satte sig på mitt öga.


   
SvaraCitera

Bra skrivet! Du är en kämpe och det respekterar jag!


   
SvaraCitera