Aviseringar
Rensa alla

En dörr öppnas efter att ha varit stängd sedan 2009


Hello !

Om ni bloggar eller inte inte bloggar [crazy]

Läser ni andras bloggar varje dag eller försöker att göra det. ?
Då menar jag inte kändis blogg.

Läser ni t.e.x en vanlig Svensson blogg, Är det / den intressant att läsa så ofta du kan. [surprised]

På min blogg så läste personer min blogg varje dag man kunde kolla det.

Jag skulle inte tycka det vara intressant att läsa en okänd människas blogg. Kan t.e.z nämna en norsk persons blogg som jag aldrig skulle orka läsa.

Kanske man skulle starta en blogg och en hemsida [confused]

haha vill bara påminna om att detta är klotter i klotter forum [bigcheers]

vågar man fixa en hemsida med mycket utrymme och domänman på pirat sättet [confused]

[cheers]


   
Citera

Slayer:

vågar man fixa en hemsida med mycket utrymme och domänman på pirat sättet [confused]

Vad pratar du om egentligen?


   
SvaraCitera

Slayer:

Om ni bloggar eller inte inte bloggar

Vet inte om man kan kalla det jag gör för "bloggar" med tanke på ett inlägg varannan eller var tredje månad, samt med tanke på vad jag skriver...

Slayer:

Läser ni andras bloggar varje dag eller försöker att göra det

Nej. Jag orkar inte med bloggar som uppdateras dagligen. Jag kan göra undantag ifall det är någon jag känner antingen IRL eller pratat med ett tag på nätet. Det är också dom enda bloggar jag läser. Är inte intresserad av vad för mig okända människor har att säga om händelser i sina liv, ovasett om dom är kända eller inte.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Vad pratar du om egentligen?

Slayer:

haha vill bara påminna om att detta är klotter i klotter forum

[bigsmile][crazy]


   
SvaraCitera

Läser mina vänners bloggar.


   
SvaraCitera

Storchen84:

[bigsmile][crazy]

Tror inte riktigt du förstod frågan.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Tror inte riktigt du förstod frågan.

Jo det gjorde jag. Har bara dålig humor som ingen mer än jag själv förstår[bigsmile][tired]


   
SvaraCitera

Är alla positiva och glada [smile] aaaa vad händer


   
SvaraCitera

du verkar ju...
normal


   
SvaraCitera

driver en hästblogg
Nice att den växer så fort och får positiv kritik. Det motiverar mig till att fortsätta.

Kan läsa randombloggar (gör iofs det ganska mycket nu iom ansökningsprocessen) men är ganska sällan jag kommer ihåg "okända" bloggar. Blir mest de jag känner irl eller har annan anknytning till.


   
SvaraCitera

fast jag är så oprofessionell
en 31-årig kvinna ansökte. Hon verkade mest intresserad av att få en fet lön. Svarade henne att "blogglönen ligger på 15000 i månaden. Eller inte. Vi drar inte in några pengar på bloggandet än utan ser det bara som en kul grej"

Hon verkar inte fatta att jag skojade om lön med henne. Vilken tur att det inte blir hon jag antar.


   
SvaraCitera