Aviseringar
Rensa alla

en dum fråga, men den är viktig för mig.


Ämnesstartare

Hej, jag vet inte om jag borde skriva ner mitt namn eller ens fråga detta. Många här, eller ja, alla här kommer kanske tro att jag skämtar eller att jag e fucked up störd eller ngt. Men jag bryr mig inte....jag registrerade mig här idag för jag orkar inte undra o fråga dessa frågorna till mig själv. Detta kommer låta skit konstigt, därför vill jag först berätta om det jag gått igenom för annars kommer ni inte tro eller fatta vad jag frågar.

Jag vet inte exakt när det började, men dagen jag började misstänka saken var inte så längesen. Jag tror det var strax innan december då jag satt ensam med min systers son som snart är 2 år. Vi satt i vardagsrummet då jag plötsligt fick en vanlig huvudvärk, men vad jag märkte medan jag hade huvudvärken var att gardinerna rörde sig som att det kom vind från fönstren, men de va stängda. när huvudvärken försvann så slutade gardinerna röra sig. 

några dagar senare satt jag och pluggade och plötsligt.....vet ni vad...jag orkar inte förklara för jag vet nog vad alla kommer svara så jag tänker bara fråga...

Har någon här misstänkt att du/ni har en förmåga. Telekinesis kanske? någon? 


   
Citera
Ämnesetiketter
reben

rörde sig gardinerna verkligen då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, de röde sig. jag hoppas verkligen inte jag hallucinerar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du inbillar dig saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Telekinesis har inget med huvudvärk och göra , det va säkert  vinddrag någonstans i huset som drog tag i dina gardiner . Eller kan det va att nån död anhörig busa med dig , har själv fått helt oförklarliga spänningshuvudvärk  i emellan åt. 


   
SvaraCitera
reben

ixmat:
ja, de röde sig. jag hoppas verkligen inte jag hallucinerar...

då e d väl inte telekinesi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ixmat:

Hej, jag vet inte om jag borde skriva ner mitt namn eller ens fråga detta. Många här, eller ja, alla här kommer kanske tro att jag skämtar eller att jag e fucked up störd eller ngt. Men jag bryr mig inte....jag registrerade mig här idag för jag orkar inte undra o fråga dessa frågorna till mig själv. Detta kommer låta skit konstigt, därför vill jag först berätta om det jag gått igenom för annars kommer ni inte tro eller fatta vad jag frågar.

Jag vet inte exakt när det började, men dagen jag började misstänka saken var inte så längesen. Jag tror det var strax innan december då jag satt ensam med min systers son som snart är 2 år. Vi satt i vardagsrummet då jag plötsligt fick en vanlig huvudvärk, men vad jag märkte medan jag hade huvudvärken var att gardinerna rörde sig som att det kom vind från fönstren, men de va stängda. när huvudvärken försvann så slutade gardinerna röra sig. 

några dagar senare satt jag och pluggade och plötsligt.....vet ni vad...jag orkar inte förklara för jag vet nog vad alla kommer svara så jag tänker bara fråga...

Har någon här misstänkt att du/ni har en förmåga. Telekinesis kanske? någon? 

har inte någon förmåga så att säga men dock tror jag på andeväsen och liknande,men det är svårt att säga om det var något sådant och om du själv inte tror på det övernaturliga så ska du nog inte tänka på det,det var det säker något vindrag eller något. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://m.youtube.com/watch?v=KZw64rBswqc  

hmm ser ditt liv ut lite såhär typ? De skulle förklara mkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en telekines hemma, vet precis vad du menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ixmat:Har någon här misstänkt att du/ni har en förmåga. Telekinesis kanske? någon? 

Då övernaturligt inte existerar handlar det troligtvis om att du inbillar dig. Jag är ingen läkare direkt men det finns säkert massvis med liknande symptom, alltså att man ser saker röra sig, som kan kopplas till huvudverk eller andra psykiska eller sjukliga tillstånd. Själv kan jag ofta få för mig att saker rör sig när jag är mycket trött, har hög feber eller suttit och stirrat för länge, typ på datorn. Att få för sig att saker rör sig är alltså varken ovanligt eller övernaturligt.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Har en telekines hemma, vet precis vad du menar.

nokia-3310-old-gol_1712908b.jpg<- en sån eller?


   
SvaraCitera