Aviseringar
Rensa alla

En enkät om svensk fotboll


Hur beter supportrarna? Vad skulle hända om man kunde få Football Manager realt?

Jag heter Enrico, jag är en italiensk journalist (och marknadförsökare) som studerade i Göteborg några år sen. Och jag är en glad FM spelare.

Jag har fått en enkät att studera bättre svensk fotboll och skapa nya trender för framtiden.

På den här sidan hittar ni en 15-frågor intervju som kan ge mig mera informationer om supportrarnas bete.

Om ni vill hjälpa mig, ni skulle skicka intervjun til era vänner som bor INTE i era stad (annat jag kan få en intervju med 150000 från Norrbottens och 15 från Stockholm).

http://www.sondaggiofacile.com/RespWeb/Qn.aspx?EID=1312604

Det tar bara 5 minuter, länken är på italienska, men frågor på svenska.


   
Citera

Om man har föräldrar födda i olika länder då?


   
SvaraCitera

Du kan välja mera optioner 🙂 Jag tänkte på det för mina föraldrar föddes i olika lander också 🙂


   
SvaraCitera

enrico323:

Det tar bara 5 minuter, länken är på italienska, men frågor på svenska.

Fan då! Kan bara svara på länkar som är på svenska och frågor som är på italienska!


   
SvaraCitera
Peppie

Vissa frågor saknar ju en rubrik? Eller hur ska jag tolka det här:

. Hur skulle du välja?
Som Premium-Medlem
Inkluderade i årskortet
På nätet, med en billigare sätt
Ingen

Frågan över lyder: *12. Skulle du vilja fatta beslut för ditt lag som supporter?


   
SvaraCitera

Hej! Tack för ha svarat. Om du kan se min svensk är inte perfekt. Jag tänkte att frågan "hur skulle du välja" var riktig som rubriken, men kanske hag är fel. Vilken rubrik kunde vara bättre?


   
SvaraCitera

kebu12:

Fan då! Kan bara svara på länkar som är på svenska och frågor som är på italienska!

Nästan blir det på thailandska 😉


   
SvaraCitera