Aviseringar
Rensa alla

En enkel fråga som du ska svara på! 🙂


Ämnesstartare

Snälla svara på min fråga!!

Skulle du vilja bli tillsammans med en tjej som inte låter dig ta på henne? Varje gång du försöker ta på henne så tar hon bort din hand och säger att hon inte vill (utan en bra anledning).

Hon kommer på nya ursäkter hela tiden! Vi har varit tillsammans i 2 månader och jag älskar henne som faaan men jag tror inte jag kan fortsätta om inte vi gör nånting tillsammans!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Zainooo:

Skulle du vilja bli tillsammans med en tjej som inte låter dig ta på henne?

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zainooo:

så tar hon bort din hand och säger att hon inte vill(utan en bra anledning).

Att hon inte vill är en tillräckligt bra anledning faktiskt.
Så sluta ta på henne om hon inte vill det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zainooo:

Skulle du vilja bli tillsammans med en tjej som inte låter dig ta på henne?

det är väl inte den viktiga frågan här?

den viktiga frågan är väl varför hon inte vill, har du frågat det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge henne en
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man behöver ingen "bra" anledning. Sen verkar ni väldigt unga också, hon är väl inte redo för någonting fysiskt bara. Illa att dumpa henne för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det du och hon på bilden så är det för att du biter folk i kinderna. Ingen gillar kindbitare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde ta reda på varför hon inte vill att du ska ta på henne.


   
SvaraCitera

Zainooo:

Skulle du vilja bli tillsammans med en tjej som inte låter dig ta på henne?

Nej


   
SvaraCitera

Zainooo:

Skulle du vilja bli tillsammans med en tjej som inte låter dig ta på henne?

Verkligen inte..skulle bli sexuellt frustrerad.


   
SvaraCitera

Zainooo:

(utan en bra anledning).

Varför måste hon argumentera för en känsla? Hon VILL inte, det borde räcka. Det är argumentet.

Det hela gör dig säkert frustrerad, och det är ju förståeligt. Din frustration gör dig antagligen otålig, och du försöker mer och är mer på, vilket hon märker och gör att hon känner sig pressad och vill ännu mindre.

Så försök att backa och ge henne tid och sätt ingen press på henne. Annars kommer du stånga dig blodig tills hon har gosar mot sin vilja, och hur kul är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är en geni..
Tack så mycket!

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför måste hon argumentera för en känsla? Hon VILL inte, det borde räcka. Det är argumentet.


   
SvaraCitera

Ja absolut. I fall jag fick hålla handen i alla fall. Och kanske någon kram ibland. Jag älskar fysisk kontakt. Men behöver absolut inte ha sex med min partner. Eller hångla. Älskar man någon är inte det det viktigaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ja absolut. I fall jag fick hålla handen i alla fall. Och kanske någon kram ibland. Jag älskar fysisk kontakt. Men behöver absolut inte ha sex med min partner. Eller hångla. Älskar man någon är inte det det viktigaste.


   
SvaraCitera

Nej. Med ingen bra anledning så skulle jag smiska till henne på stjärten och lämna henne där, ensam och kåt.


   
SvaraCitera