Aviseringar
Rensa alla

EN FÖRÄLDER MINDRE?


Ämnesstartare

hej jag undrar om man kan begära att bara en förälder förblir vårdnadshavare och den andra inte...... asså om man själv e barnet?

ps. undrar ba av nyfikenhet


   
Citera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

faaaaaaaaaaaaaaaaan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helv1e [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera

kanske men då måste väl soc va inblandat


   
SvaraCitera

shulululu1:

ps. undrar ba av nyfikenhet

shulululu1:

fan..

Varför den reaktionen om du bara undrade av ren nyfikenhet? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid be den föräldern som du vill ska vara vårdnadshavare att dra igång en vårdnadstvist. [smile]


   
SvaraCitera

shulululu1:

hej jag undrar om man kan begära att bara en förälder förblir vårdnadshavare och den andra inte

Jag har bara en mamma, och det är bara hon som har vårdnaden, detta bestämde jag nästintill själv, men eftersom min mami också ville ha mig och min bror "för sig själv", så gick ju hon med på det, fast .. man kanske inte kan bestämma det om inte alla är med på det o.s.v., för min fader var djävligt svår med att få papprena påskrivna. [rolleyes]

Hoppas att det blir som du önskar tillslut. (Fast det kan ta tid. [sad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera