Aviseringar
Rensa alla

En fördom: Snygg - sämre personlighet?


mynona

Nachac:

Har man varit snygg hela livet har man fått mycket serverat på silverfat. Motgångar föder personlighet.

Ja, det var en enkel sammanfattning av vad jag utvecklade ovan. Läs detta i stället TS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klassificeras man inte som snygg så brukar man bli tvingad att kompenserar det med personlighet så säkert är det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera

Jag trodde att det var så här ett bra tag genom livet. Gång på gång dock har jag märkt att det snarare handlar om att det finns intressanta människor och det finns tråkiga människor, i alla läger, oavsett om dem är snygga eller inte.


   
SvaraCitera

Alltså, jag är ju typ den snyggaste människa jag sett och jag har ju sjukt fin personlighet, så nej, det stämmer inte. [smile]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Alltså, jag är ju typ den snyggaste människa jag sett och jag har ju sjukt fin personlighet, så nej, det stämmer inte.

Oh no she didn't!


   
SvaraCitera

Finns ju hur många personligheter som helst, och ahh jag tycker antagligen att personligheten är viktigare än utsendet
fast det är ju ganska sj klart att man går på utsendet från början när man träffar någon ny person

fast det finns ju dom som är snygga och har en bra personlighet med [cute]

utsendet ändrar ju inte hur personen är eller ?

*min personlighet är ganska udda xD*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helvete, i och med att folk hela tiden påpekar hur jävla snäll jag är så bådar detta inte gott, jag måste med desamma se till att bli ruskigt ond så att jag kan bli snyggare och sexigare med desamma!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Alltså, jag är ju typ den snyggaste människa jag sett och jag har ju sjukt fin personlighet, så nej, det stämmer inte.

Så hann du före mig. [sad]


   
SvaraCitera

JB Den Andre:

Oh no she didn't!

*he tack

elverpigen:

Så hann du före mig.

här handlar det inte om att "hinna"
jag var 100% uppriktig[cool]
[wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag var 100% uppriktig

låter ju bra att du är själv säker på ditt utsende och din personlighet 😉


   
SvaraCitera

tazzegeek:

låter ju bra att du är själv säker på ditt utsende och din personlighet 😉

jepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jepp.

Are u serious?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

*he tack

EYYYYY U NO TELL ME WHAT TO CALL YOU BITCH!


   
SvaraCitera

Anura:

Are u serious?

Ja.

JB Den Andre:

EYYYYY U NO TELL ME WHAT TO CALL YOU BITCH!

[no-no]


   
SvaraCitera