Aviseringar
Rensa alla

En förklaring till mitt beteende


Ämnesstartare

oj ehm det här kommer bli väldigt öppet.. heh

men iaf, jag vill börja med att säga att jag blev.. på sätt och vis glad när jag såg att så många verkade bry sig när jag försvann för.. jag trodde nog inte att så många skulle bry sig ärligt talat.

anledningen till att jag valde att avregga är inte för att jag har någon lust att lämna um.
jag saknar det som fan.. redan (jo, jag vet att det är en aning patetiskt). men jag är rädd för att om jag vistas här just nu kommer det leda till att jag skapar en massa trådar som jag normalt inte skulle vilja skapa här.

jag har varit påväg in i en depression, som säkert en del av er anat efter en del av mina trådstarter. när jag dessutom får ett sms, som nog en del av er också känner till, men som resten gärna får låta bli att fråga om, så blev det för mycket.

jag orkar helt enkelt inte mer. jag har just nu väldigt obehagliga ångestattacker och är fruktansvärt frustrerad och när jag är det blir jag en annan människa. jag klarar inte äta och knappt heller sova och mitt minne försämras därmed och jag tappar liksom kontrollen över vad jag ska skriva och inte och jag vill inte skriva 1000 ångesttrådar här som jag sen inte kommer ha någon kontroll över, eller ens minnas att jag skrivit.

till exempel minns jag ärligt talat inte ens vad jag skrivit hittills i det här inlägget.

jag kommer tillbaks, när jag kommer tillbaks.
det beror helt på när jag känner att jag kan vistas här utan att riskera att göra en massa saker jag ångrar i efterhand.
det kan ta någon dag, det kan ta flera veckor.
jag har ingen aning, vi får se.
men jag hoppas att det blir rätt snart för.. jag saknar verkligen att vara här. och typ läser inne på forumet hela tiden. haha

så nu försvinner jag igen...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[love]

Kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner verkligen med dig.
Så jäkla mycket att gå igenom. Bläe.

Massa hjärtan till dig! [love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love] ta hand om dig


   
SvaraCitera

Jag hoppas verkligen att du blir bättre snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till, jag hoppas deppigheten vänder snart för dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välkommen tbx sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas att det ordnar sig för dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskade japanen[love] menade alla ord jag skrev till dig i komplimangtråden och jag hoppas och tror på att det blir bättre för dig.. kom tbax när du känner för det, du är saknad här iaf och ser fram emot dagen 😀 kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar dig panis [love] you are the man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

.

Antrax också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Antrax också?

och supp och renesmee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas du mår bättre snart. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

och supp och renesmee

[sad] Det här är för mycket [sad]


   
SvaraCitera