Aviseringar
Rensa alla

En fråga om abort...


Ämnesstartare

Jag vet att detta är en lite bisarr fråga, men om en tjej gör abort kan hon få behålla fostret då?

Asså typ min lillebrorsa operade bort en tagg i fingret och han fick behålla den i ett provrör. Och på vissa amerikanska filmer så får de behålla blindtarmen i en liten burk som souvenir efter att ha opererat bort den.

Är det möjligt för en tjej att få typ ha kvar fostret i en liten burk efter aborten?


   
Citera

det vore!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I eat from trashcans at abortion clinics ... [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, hela mitt rum är fullt av foster.


   
SvaraCitera

Om du specifikt frågar efter det, så... möjligtvis. Annars slängs det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjälp, det låter makabert...
Man får, om man vill, begrava sitt döda barn. Det gjorde min familj när vi förlorade ett sent i graviditeten... Men behålla det i en burk? Det låter ju äckligt, nästan som brott mot griftefriden (inte riktigt kanske men ni fattar vad jag menar)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men man borde väll ändå FÅ göra det?

För det är ju trots allt ens barn liksom, man borde ju ha rätt att bestämma vad som ska göras med "liket" liksom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moonlight Sonata:

Ja, hela mitt rum är fullt av foster.

Är du som Cartman när han började med wrestling, "addicted to having abortions"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter lite som nån typ Body Worldsgrej... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

För det är ju trots allt ens barn liksom, man borde ju ha rätt att bestämma vad som ska göras med "liket" liksom...

Jag vet inte riktigt hur ofta man har bestämmanderätt över människolik, generellt sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

Jag vet inte riktigt hur ofta man har bestämmanderätt över människolik, generellt sett.

Men om det är ett par som inte vet om de ska göra abort eller behålla barnet så är det här ett smidigt alternativ för då gör dom "båda".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Men om det är ett par som inte vet om de ska göra abort eller behålla barnet så är det här ett smidigt alternativ för då gör dom "båda".

;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Är du som Cartman när han började med wrestling, "addicted to having abortions"?

Nja, inte riktigt. Jag tar bara mitt ansvar som pappa när jag gjort en tjej gravid.


   
SvaraCitera