Aviseringar
Rensa alla

En fråga om ordet hen


OF 5:

ok gud

säg inte så skriv hen till mig istället


   
SvaraCitera
KSENIA

sincan:

lr sexuell etc

va alla blirju sexuella bara, asfett
ska bli snyggsexuell och bara ligga med snygga


   
SvaraCitera

HAHA SNYGGSEXUELL SKA OCKSÅ BLI DET HEJDÅ NU SKA JAG KNULLA MIG SJÄLV


   
SvaraCitera

sincan:

Svaret är självfallet ja

[love]


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

KSENIA:

va alla blirju sexuella bara, asfett
ska bli snyggsexuell och bara ligga med snygga

ganska svårt utan kön dock[tard]


   
SvaraCitera

KSENIA:

om ingen identifierades enligt kön skulle ingen vara homosexuell lr heterosexuell!!!!

Då kan kristna ej snacka skit om homosexuella längre?? 🙁


   
SvaraCitera

Ordet kan vara bra som förkortning till denne/personen/individen eller som ersättning till han/hon när man talar om en icke-existerande person vars kön inte spelar roll.

Men det är lite fjantigt att helt ersätta han och hon med hen, som vissa gör.


   
SvaraCitera

Håller med. Bort med hen.


   
SvaraCitera
KSENIA

sincan:

ganska svårt utan kön dock

MAN HAR 1 KÖN MEN MAN ÄR INTE HAN LR HON SÅ DÄRFÖR FÅR MAN VÖLJA SEXUALITET EFTER ANDRA PREFERENSER. JAG VÄLJER SNYGGA PERSONER

Xisco:

Då kan kristna ej snacka skit om homosexuella längre?? 🙁

PRECIS, SÅ HEN-ORDET KOMMER FÖRSTÖRA 1 HEL DEL FÖR ALLA!!!!


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Zodd:

Ordet kan vara bra som förkortning till denne/personen/individen eller som ersättning till han/hon när man talar om en icke-existerande person vars kön inte spelar roll.

Men en förkortning ska inte användas i seriösa texter och dessutom är det knappast jobbigt att använda orden som redan finns.

Zodd:

Men det är lite fjantigt att helt ersätta han och hon med hen, som vissa gör.

[y]

Ganon:

Håller med. Bort med hen.

[y]

KSENIA:

MAN HAR 1 KÖN MEN MAN ÄR INTE HAN LR HON SÅ DÄRFÖR FÅR MAN VÖLJA SEXUALITET EFTER ANDRA PREFERENSER. JAG VÄLJER SNYGGA PERSONER

LÅTER VETTIGT FAST TYCKER KILLAR KAN VARA SNYGGA MEN VILL INTE LEKA MED DERAS KÖN FÖR DET[tard]


   
SvaraCitera

KSENIA:

va alla blirju sexuella bara, asfett
ska bli snyggsexuell och bara ligga med snygga

ingen ska få kallas snygg för då kmr ni snygga bara snacka skit om dem fula. d ska heta hen istället för snygg...


   
SvaraCitera

JA FAN MIN KUK SITTER I MITT PRONOMENEN

HEN = KASTRERING!!!


   
SvaraCitera
KSENIA

sincan:

LÅTER VETTIGT FAST TYCKER KILLAR KAN VARA SNYGGA MEN VILL INTE LEKA MED DERAS KÖN FÖR DET

DU TYCKER VÖL TYP ATT PETER FORSBERG ÄR SNYGG OCH DÅ HAR DU MIN FULLA FÖRSTÅELSE FÖR ATT DU INTE VILL LEKA MED HANS KÖN. SÅ PROBLEMET ÄR ATT DU INTE ALLS ÄR SNYGGSEXUELL, FAST DU TROR DET.

ANNARS SÅ ÄR FÖRKLARINGEN ATT DU FORTFARANDE IDENTIFIERAR DIG SJÄÄLV MED DITT KÖN.


   
SvaraCitera
sincan
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

JA FAN MIN KUK SITTER I MITT PRONOMENEN

HEN = KASTRERING!!!

Word!

KSENIA:

DU TYCKER VÖL TYP ATT PETER FORSBERG ÄR SNYGG OCH DÅ HAR DU MIN FULLA FÖRSTÅELSE FÖR ATT DU INTE VILL LEKA MED HANS KÖN. SÅ PROBLEMET ÄR ATT DU INTE ALLS ÄR SNYGGSEXUELL, FAST DU TROR DET.

TYCKER INTE HAN ÄR DET, MEN JOHNNY DEPP!!!!

KSENIA:

ANNARS SÅ ÄR FÖRKLARINGEN ATT DU FORTFARANDE IDENTIFIERAR DIG SJÄÄLV MED DITT KÖN.

Ja, sa ju det[tard]


   
SvaraCitera

sincan:

Men en förkortning ska inte användas i seriösa texter och dessutom är det knappast jobbigt att använda orden som redan finns.

Nä, men i mindre seriösa texter är det okej enligt mig åtminstone. [cute]


   
SvaraCitera