Aviseringar
Rensa alla

en fråga! snälla svara!


Ämnesstartare

Jag och min kille brukar ha lite kul ibland. han brukar pulla mig och ja brukar runka av han.

Och när han ibland sedan rättar till sin lilla peter-niklas. så har han fått för spunk (sperma) och sen pullar han mej lite igen efter. Kan ja bli gravid av det?

*extremt orolig*[sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Ja Efterrester


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men han säger att sperman dör direkt när den kommer ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spunk.


   
SvaraCitera

NiicolE:

men han säger att sperman dör direkt när den kommer ut?

nae det gör den inte,, inte under den korta tiden iaf,, du bör nog vara lite försiktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiicolE:

men han säger att sperman dör direkt när den kommer ut?

Så säger han bara för att han vill ha barn med dig.


   
SvaraCitera

NiicolE:

men han säger att sperman dör direkt när den kommer ut?

den dör rätt omgående i kontakt med luft om den inte hamnar i en fitta eller liknande, fast inte sådär exakt på sekunden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sedan vågar ja inte berätta för min mamma om det heller.... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stygg:

den dör rätt omgående i kontakt med luft om den inte hamnar i en fitta eller liknande, fast inte sådär exakt på sekunden

men nästan? eller hur länge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni får vara försiktigare. Det är möjligt att du blir gravid ifall han har sperma på händerna och sedan pullar dig.


   
SvaraCitera

NiicolE:

men nästan? eller hur länge?

jag vet inte hur länge, men tänk spermadonationer tex, så tar det ju ett tag från runk till nedfrysning skulle jag tro.


   
SvaraCitera

NiicolE:

Jag och min kille brukar ha lite kul ibland. han brukar pulla mig och ja brukar runka av han.

Och när han ibland sedan rättar till sin lilla peter-niklas. så har han fått för spunk (sperma) och sen pullar han mej lite igen efter. Kan ja bli gravid av det?

*extremt orolig*

skrev inte du 21 oktober att du inte var redo för sex 😀 , den jäveln har alltså fått dig på huk för att suga kuk nu iallfall [bigcheers]


   
SvaraCitera

Creator:

skrev inte du 21 oktober att du inte var redo för sex 😀 , den jäveln har alltså fått dig på huk för att suga kuk nu iallfall

HAHAHAHA så jävla sköön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera