Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er killar, angående bröststorlek!


Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Bröst som bröst. Så länge de är riktiga kan man vara nöjd med vad man har. [y] (Fasta bröst är så jävla mycket snyggare[love])

Jo jag håller med! Ska vara stolt över mina!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm vem vet

Galvmeister:

Ignorera honom.

Stackars Kebu12 [surprised] basterds[mad] Han är ju rolig![y]


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

hur ser okvinnliga bröst ut?

Du vet, Ingenting alls. Typ det som finns där är nipple? Inte vidare kvinnligt.

Bröst relaterat: Absolut w/e kupa, men fasta absolut. Dom är säkert hur bra som helst! Tänk på killarna du har/haft istället. Har dom klagat? Tror jag nog inte. Så vad har dina tjej kompisar att komma med emot det?;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mimmsan:

Och en B-kupa passar däremot utmärkt på mig etersom jag är så kort.

Ovanligt med en tjej som har någon som helst känsla för proportionalitet. [shake]
De flesta verkar tänka - ju större bröst desto bättre, ju högre klackar desto bättre, ju mer solbränd desto bättre, ju kortare kjol desto bättre.

Men det handlar faktiskt om proportionalitet. En liten människa med stora bröst ser knas ut. Kolla bara på Kissie​, hon ser ut som skit.
Sen så föredrar många små bröst och tycker det är mycket finare i vilket fall som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mimmsan:

Han är crazy.

Du blev så jävla hårt trollad.


   
SvaraCitera

Mimmsan:

Så bara en liten fråga till er killar eller lesbiska tjejer:
Föredrar ni stora, hängiga D-kupor, eller normal, fast B-kupa?

Jag är varken kille eller lesbisk tjej, men jag kan svara vad jag tycker ändå (;

Bröstens storlek har absolut ingen betydelse, du har den storlek som passar till din kropp. Jag har hellre små än hängiga taxöron! Men självklart vill väl de flesta ha större än dom redan har. Ta vara på det du har istället & nöj dig, för man vill väl inte ha taxöron när man är 16 bast? 🙂


   
SvaraCitera

Om du är 160 och har b-kupa. Så har du den perfekta kroppen 🙂 oroa dig inte över det! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Små och fasta, alla gånger. Som många nämnt genom tråden så är de proportionalitet som spelar roll! Sen är ju även det, så klart, subjektivt men jag gillar små bröst bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shit vad fult med hängiga bröst [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Individuellt såklart. Men jag föredrar små bröst. Nackdelen med stora är att dels kan dem bli hängiga, vilket du nämner att dessa är - vilket är episkt fail. Dessutom är det oftast tjocka som har stora bröst - vilket är episkt fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mimmsan:

Föredrar ni stora, hängiga D-kupor, eller normal, fast B-kupa?

Men lol, vem föredrar hängiga framför fasta. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Min brud har b-kupa, riktigt fint [love]
Självklart mycket bättre med fasta, fina, lite mindre bröst än stora hängiga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

du kan ju ha väldigt stora händer? eller så inte.

om jag säger C-kupa då xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som en papegoja instämmer jag i att det är proportionalitet som eftertraktas. För övrigt är ju en smal tjej att föredra framför en överviktig i vilket fall som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mimmsan:

Så bara en liten fråga till er killar eller lesbiska tjejer:
Föredrar ni stora, hängiga D-kupor, eller normal, fast B-kupa?

du missar poängen!!

även om en del killar gillar stora bröst är det inte storleken som är det viktiga, utan formen.

en tjej kan ha jättestora bröst som har skitful form och det ser bara äckligt ut, eller mellanstora formlösa bröst som bara är avtändande.

det är enbart formgivningen det handlar om inte storleken.
att ha väldefinierade bröst som inte sitter gör långt ifrån , för nära eller för långt ner 🙂
med bra upper roundness och lower roundness.
fasta ska dom vara också 🙂

sen är ju kupstorleken olika beroende på om du är en 60B eller 80B också 🙂


   
SvaraCitera