Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er killar med sak [blush]


Ämnesstartare

När och var runkar ni? Alltså jag är 16 år och är jätterädd för att mina föräldrar ska komma på mig (alltså upptäcka mig). [rolleyes] Min pappa är advokat så han jobbar väldigt mkt men min mamma är då eh hemmafru eller vad man kallar det [rolleyes] Så hon är liks hemma, eller ja det kanske ni fattar [blush] Men alltså när man kommer hem från skolan och så, då är ju ens familj hemma. Och ska påpekas att jag har en bror som är 1 år äldre än mig och han brukar typ komma in på mitt rum hela tiden (alltså rycka upp dörren och vara störig och hålla på; jag har inget lås på dörren) så jag är rädd för att han skulle upptäcka mig också. Vet inte riktigt, men jag kan prata om väldigt mkt med min mamma men sånt här kan jag faktiskt bara inte prata om [censur]
Risken är ju jättestor att de kommer på en (mitt rum är på nedervåningen). Och badrummet går ju typ inte för om man är därinne så länge så är jag rädd för att de fattar.. Dessutom så är det ofta upptaget för min bror är så sjukt utseendefixerad och lider typ av ngt bubbelbadberoende, vilket iofs alla i min familj verkar lida av.. Så ja, badrummet är ganska svårt och den andra toaletten ligger typ vägg i vägg med brorsans rum..
Sen har jag jättesvårt att va tyst också. Det blir typ inte lika skönt om man inte släpper allt liksom. Så man inte tänker på att de är massa folk runt omkring en.

Ja, kan ju säg också att jag brukar göra det när jag är ensam hemma men jag är typ aldrig det för mamma vill inte lämna mig ensam hemma fast jag är 16.. fast hon vågar typ inte erkänna det, är så sjukt överbeskyddande [mad] Men jag älskar henne ändå [love][rolleyes]

Så jag vill ju egentyligen runka heh väldigt ofta, men som det ser ut nu kan jag ju typ bara göra det ordentligt ngn gång i månaden och knappt det. Är verligen ett jättestort problem och jag kan liks inte berätta för ngn. Så hjälp mig heh? pus

[blush]


   
Citera

På natten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Runka i duschen. Där kan man alltid ta lång tid på sig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, kommer dem in en ggn mitt i smeten lär dem inte göra om misstaget igen. Tror inte ens din bror är sugen på att se just det. Tro mig, förr eller senare händer det att nån i familjen kliver in och får de det ena eller andra, kan lika gärna vara förr så slipper man oroa sig sen :p

Säg åt din morsa att du är en 16årig kille och det kan vara lämpligt att knacka innan man kommer in. Tror hon kopplar resten själv :p

Annars funkar ju natten, dushen, toan eller andra lämpliga låsbara utrymmen.

Eller, och detta är lite kontroversiellt, skaffa ett lås till din dörr.... =)


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

. Så hjälp mig heh? pus

CILL DU BLI MIN POJKVÄN? DU ÄR SÅ GULLIG! [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa lås!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

På natten?

Men då kommer man ju i sängen :/ Sen kan man ju inte låta någonting alls då ://

ROWBIN:

Runka i duschen. Där kan man alltid ta lång tid på sig

Ah okej, men det känns ändå jobbigt att veta att ens familj är i samma hus bara några meter bort och det är lite läskigt om de skulle höra en :/

Andy91:

Tror inte ens din bror är sugen på att se just det.

Inte jag heller men han kan ju komma in och råka se mig [chocked]

Andy91:

Haha, kommer dem in en ggn mitt i smeten lär dem inte göra om misstaget igen

Men de får ju aldrig hända :(((

Andy91:

Säg åt din morsa att du är en 16årig kille och det kan vara lämpligt att knacka innan man kommer in. Tror hon kopplar resten själv :p

Alltså tro mig, det är det hon inte gör. Iom att min storebror är sådär mogen eller vad man säger så vill hon att jag ska vara 'mammas lilla pojke' nu.. Hon kallar mig 'lilla vännen' och 'hjärtat' och såna saker. Har sagt till henne att jag är stor och så men hon fattar verkligen inte.[mad]

Andy91:

Eller, och detta är lite kontroversiellt, skaffa ett lås till din dörr.... =)

Ja, fast vad ska man använda för anledning till det, min bror kommer få veta och tro mig han kommer koppla det och börja skrika vad jag tänker göra osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Men då kommer man ju i sängen :/ Sen kan man ju inte låta någonting alls då ://

Men vafan, ofta du låter när du wankar?

MÅLARPENSEL:

Ah okej, men det känns ändå jobbigt att veta att ens familj är i samma hus bara några meter bort och det är lite läskigt om de skulle höra en :/

-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men vafan, ofta du låter när du wankar?

Ja [blush] Eller jag kan ju utan att låta men det känns inte lika 'skönt' man kan liks inte slappna av. [shake] jag trodde det var så för andra killar också [shake][blush]

Kablash__:

Skaffa lås

vad ska jag ha för anledning till varför jag ska få det då? Mina föräldrar skulle nog dessutom inte vilja det för mamma vill kunna komma in på mitt rum hela tiden :/

liidian93:

CILL DU BLI MIN POJKVÄN? DU ÄR SÅ GULLIG!

Heh, är du seriös? I så fall tar jag det som en komplimang :)) Men jag är redan lite ränd på en annan (två) kille så.. Och du är på internet XD Så näää [crazy]Men du kan ju kolla min andra tråd :))


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

Heh, är du seriös? I så fall tar jag det som en komplimang :)) Men jag är redan lite ränd på en annan (två) kille så.. Och du är på internet XD Så näää : P Men du kan ju kolla min andra tråd :))

darn xD ok! ^^


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

Heh, är du seriös?

tänkte säga "ja" men.. nu känns det bara dissat att svara "ja" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liidian93:

tänkte säga "ja" men.. nu känns det bara dissat att svara "ja"

Nedå, du är säkert en jättefin kille och allt kommer ju säkert gå åt skogen med "mina" andra två..


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

Nedå, du är säkert en jättefin kille och allt kommer ju säkert gå åt skogen med "mina" andra två..

Medela mig om det blir så! annars lyka till [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Ja, fast vad ska man använda för anledning till det, min bror kommer få veta och tro mig han kommer koppla det och börja skrika vad jag tänker göra osv.

So? Vadå är han från mars och runkar aldrig själv? Fan fråga honom var han runkar, säg att det är hans plikt som äldre bror! Btw, vad är så hemskt med att din bror skulle råka se dig runka?

Budolicious:

Men vafan, ofta du låter när du wankar?

Haha, fantasin skenade lite..

MÅLARPENSEL:

Alltså tro mig, det är det hon inte gör. Iom att min storebror är sådär mogen eller vad man säger så vill hon att jag ska vara 'mammas lilla pojke' nu.. Hon kallar mig 'lilla vännen' och 'hjärtat' och såna saker. Har sagt till henne att jag är stor och så men hon fattar verkligen inte.

Snacka med far din då, han är ju iaf kille själv och fattar precis vad det är fråga om. Han får väl snacka med sin fru om du inte vill göra det själv :p Tror förövrigt att han skulle bli glad om du visade honom förtoendet att prata om det med honom. Speciellt om han jobbar mycket, typ får känna att han också är del av familjen eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

vad ska jag ha för anledning till varför jag ska få det då? Mina föräldrar skulle nog dessutom inte vilja det för mamma vill kunna komma in på mitt rum hela tiden :/

Öhh, det är en rättighet att kunna låsa sin dörr. Det behöver man ingen anledning till.


   
SvaraCitera