Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er tjejer Endast !!!


Ämnesstartare

Jag har en fråga till er braxar (brudar) [bigsmile]

har gått och funderat länge hur ni väljer killar i huvudtaget. [confused]

kan ni berätta lite vad ni går på osv.


   
Citera
Ämnesetiketter
sincan

Mustaschen![blush]


   
SvaraCitera

Vet inte. Ser ett mönster dock.


   
SvaraCitera

Samma sätt som killar väljer sina tjejer på..
Både utsidan o insidan spelar ju roll


   
SvaraCitera

isola:

Samma sätt som killar väljer sina tjejer på..
Både utsidan o insidan spelar ju roll

detdär går inte ihop[no-no] killar väljer inte tjejer efter insidan[no-no] inte ens minsta lilla[no-no]


   
SvaraCitera

muskler > intelligens


   
SvaraCitera

Som tidigare nämnts spelar mustaschen och musklerna mycket stor roll. Även grabbens färdmedel är viktigt - är det ett busskort så kan han säga hej till fröken höger, men har han en volvo så finns det stor chans att han får till det.


   
SvaraCitera

Personlighet främst, men även utseendet så klart. Hade jag sagt annat skulle jag ljuga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar roliga, snälla och omtänksamma killar. Som min kille ^^


   
SvaraCitera

Fettvalkar. [blush][love]


   
SvaraCitera

Jag gillar män. Inte killar.


   
SvaraCitera

Smaken är som baken - det är ju individuellt för alla. Jag själv går mycket mer på insidan: Är han rolig, pratglad osv. Har han ett vackert yttre är ju det ett plus. Men att man kan prata lätt med en karl är ett bra första tecken. Sedan om man har lika intressen.
Jag brukar gå igång på armmuskler - faaarligt, farligt! Vackra manshänder också. Gärna skall dom vara stora och muskulösa, men gärna med lite mull. Bröstet hårigt, snygg frilla, lite badboy med ändå en raring - det är min typ.
Det här lät ju som en beställningsgrej, men det är min mening.´
Som sagt så har alla olika smak eftersom alla ser andra på olika sätt. Så du får nog fråga många många isf om du vill ha svar.


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

detdär går inte ihop killar väljer inte tjejer efter insidan inte ens minsta lilla

Om man är tillsammans med nån måste ju man se till insidan,om det är ett strul så gör man inte det.[no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Om man är tillsammans med nån måste ju man se till insidan,om det är ett strul så gör man inte det.[no-no]

ni tjejer kanske gör det[no-no] men inte killar[no-no]


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

ni tjejer kanske gör det men inte killar

Nä men allvarligt,nån som är totalt pantad kan man ju inte vara tillsammans med,hur snygg han/hon än är.Allt är ju inte fysiskt,du är ju tvungen att pratao umgås med mäniskan[no-no]


   
SvaraCitera