Aviseringar
Rensa alla

En fråga till er tjejer Endast !!!


isola:

Allt är ju inte fysiskt,du är ju tvungen att pratao umgås med mäniskan[no-no]

Precis, var på g med en kille som såg riktigt bra ut (nästan för bra!). Men blåsta killar är avtändande [cry]


   
SvaraCitera

svajig:

Precis, var på g med en kille som såg riktigt bra ut (nästan för bra!). Men blåsta killar är avtändande

Ja precis! allt är perfekt tills de öppnar käften och säger något som skulle kunna komma från en 3åring..[mad]


   
SvaraCitera

isola:

Nä men allvarligt,nån som är totalt pantad kan man ju inte vara tillsammans med,hur snygg han/hon än är.Allt är ju inte fysiskt,du är ju tvungen att pratao umgås med mäniskan[no-no]

nejdå, bara att sitta och sitta och säga typ "mmh, åh intressant, berätta mer, jaha vad kul" med typ tiosekundersintervall, fast man inte lyssnar alls[y]


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

nejdå, bara att sitta och sitta och säga typ "mmh, åh intressant, berätta mer, jaha vad kul" med typ tiosekundersintervall, fast man inte lyssnar alls

Haha så du tycker inte att man behöver vara kär eller ens tycka om den man är tillsammans med,bara man får sätta på dem?[rolleyes]


   
SvaraCitera

isola:

Haha så du tycker inte att man behöver vara kär eller ens tycka om den man är tillsammans med,bara man får sätta på dem?[rolleyes]

det sa jag inte[no-no] men om man är kille och kär i någon och tycker om någon så beror det enbart på dess utseende[no-no]

EDIT: eller förresten, killar kan inte bli kära kom jag på[no-no]


   
SvaraCitera

Så du menar att killar är känslomässigt döda?
det finns ju massor av killar som är tillsammans med fula tjejer[no-no]


   
SvaraCitera

Till TS

Har snubben fula händer som inte kan spela piano så vänder jag på klacken!


   
SvaraCitera

Vi väljer de killar som våra familjer hatar mest [y]


   
SvaraCitera

standby:

Som tidigare nämnts spelar mustaschen och musklerna mycket stor roll. Även grabbens färdmedel är viktigt - är det ett busskort så kan han säga hej till fröken höger, men har han en volvo så finns det stor chans att han får till det.

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

skrivit brudar

kommer aldrig hända det [bigsmile] för mig är ni braxar [wink]


   
SvaraCitera

ögonen. har en människa inte ögon som ser okej ut så har dem oftast en psykisk störning eller är alkolister, mytomaner, you name it. och det är av egen erfarenhet jag säger det, jag har aldrig haft fel.

sen går jag på vikt och intressen, åsikter, insidan. men som sagt, en smal kille är inget jag skulle ge mig på, urk [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Samma sätt som killar väljer sina tjejer på..
Både utsidan o insidan spelar ju roll

Så tjejer går oxå efter stora bröst, grym röv och kuksugar läppar [surprised]


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

en smal kille är inget jag skulle ge mig på, urk

smala killar [love]


   
SvaraCitera

utseendet är det mest kroppen i helhet, rumpan och ögonen.
sen är det viktigt att han inte fnyser åt min musik, han är musikalisk, sympatisk och lättroad.


   
SvaraCitera

KevinK:

isola: Samma sätt som killar väljer sina tjejer på..
Både utsidan o insidan spelar ju roll
Så tjejer går oxå efter stora bröst, grym röv och kuksugar läppar [surprised]

uhh, hehe, nej ... vi som inte är utseendefixerade tjejer, som siktar på ett bra förhållande, går efter hur jävla störd ni är eller inte. herregud, fuck ansikte och utseende. vad är viktigast?

"ahh min kille slår mig som en jävla gris, men han är snygg som bara den!!" [confused]
"ahh, min kille är jättegullig mot mig, men han är inte guds vackraste skapelse så han fick gå.."[confused]

humm ? tack för att inte alla killar är utseendefixerade


   
SvaraCitera