Aviseringar
Rensa alla

en fråga till Gud!?


Ämnesstartare

levautanperfektion:

gråta

gråta av glädje, för det är drf Gud skapat oss, inte av sorg

levautanperfektion:

krossa

krossa? hur menar du nu? om du menar hjärtan, så är det fel, för det var inte Guds plan från början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog inte fråga något, men säga "Låt dagen komma snart." [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hey! Been trying to meet ya, uuuuh, where... have you been?!

Pixies. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

gråta av glädje, för det är drf GUD skapat oss, inte av sorg

man gråter för att man är ledsen ?

Knarko:

hur menar du nu? om du menar hjärtan, så är det fel, för det var inte GUDs plan från början

jamen hjärtan krossas ju. finns det ingen mening med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

man gråter för att man är ledsen ?

levautanperfektion:

jamen hjärtan krossas ju. finns det ingen mening med det?

förösker säga, att dte inte var meningen från början. Gud hade inte tänkt att det ska vara så.. vi skulle leva på en plats utan sorg, ondska o annan skit.. men då vi vände Gud ryggen kom ju all skiten in i våran värld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

förösker säga, att dte inte var meningen från början. Gud hade inte tänkt att det ska vara så.. vi skulle leva på en plats utan sorg, ondska o annan skit.. men då vi vände Gud ryggen kom ju all skiten in i våran värld

jag tror att det var meningen från början och gud menade att det skulle bli såhär. om allt va frid och fröjd skulle vi inte lära oss nånting. eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

jag tror att det var meningen från början och gud menade att det skulle bli såhär. om allt va frid och fröjd skulle vi inte lära oss nånting. eller hur?

mjo men så du menar att du vill ha ondska o hemskheter i din vardag? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

mjo men så du menar att du vill ha ondska o hemskheter i din vardag?

jag VILL såklart inte ha det, helst vill jag va lycklig jämt och ständigt, men efter det inte går och eftersom de ju inte funkar så:/, jag vill lära mig nånting av livet också, varför lever jag annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

varför lever jag annars?

det jag förösker säga är att Gud skapade oss för att leva lyckliga o glada hela livet, men det sket ju sig, tyvärr.. du lever för att Gud har en plan med ditt liv som Han vill att du ska upptäcka. kortfattat svar på den frågan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fan fick du dem att tro på din godhet trots att allt hela tiden gick åt helvete?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Gud skapade oss för att leva lyckliga o glada hela livet,

Det har jag svårt att tro på. men du kanske har rätt vad vet jag

Knarko:

du lever för att Gud har en plan med ditt liv som Han vill att du ska upptäcka. kortfattat svar på den frågan

har bara inte förstått riktigt än vad det är för plan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

Det har jag svårt att tro på. men du kanske har rätt vad vet jag

står såhär i Uppenbarelseboken kapitel 21 o vers 5:
" Döden ska inte finnas mer, ingen sorg o ingen gråt o ingen plåga. "

Det är såhär det kommer bli efter att Jesus kommer tillbaka, så det skulle ha vart innan oxå

levautanperfektion:

har bara inte förstått riktigt än vad det är för plan

har jag inte sj heller förstått fullt ut men man får ju börja o kolla på sina intressen. vad gilla rman? vad är man bra på? vad brinner man för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

har jag inte sj heller förstått fullt ut men man får ju börja o kolla på sina intressen. vad gilla rman? vad är man bra på? vad brinner man för?

jo du har rätt.
jag vet vad jag gillar och sådär, men inte direkt vad jag är bra på, de e inte så mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

haha vore lite kul 😀

Vore skiitkul ju. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, som i den där låten [crazy]


   
SvaraCitera