Aviseringar
Rensa alla

En fråga till män: Föraktar du lösa tjejer?


Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum/thread/foerakt-mot-loesa-tjejer-aer-det-en-manlig-instinkt?page=1

I tråden diskuteras ifall män har en instinkt att förakta lösa tjejer. Trådskaparen menar att den stora majoriteten män föraktar lösa kvinnor, så många så det är troligt att det är en instinkt bland män att göra så.

Förakta du lösa tjejer?

Tjejer får inte rösta på ja eller nej.


   
Citera
24/7
 24/7

Det här är en bra poll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, tycker typ det är det larvigaste som finns att göra det :--P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsro: (Du röstade blankt)

Om man ligger runt och ångrar sig varje morgon efteråt så ser jag ner på det.
Om man har kontroll och är nöjd med det så är det ok.

Tror det är så jag tycker. Har inte tänkt så mycket på det.


   
SvaraCitera

tycker uttrycket "lösa tjejer" är lite missvisande, på riktigt trodde jag först att det åsyftade tjejer med lösa bröst/rumpa/otight kropp liksom. lite brylépuddingstjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte att de är mindre värda eller något, men hade inte inlett en relation med en lösaktig tjej.


   
SvaraCitera

Myksa: Om man ligger runt och ångrar sig varje morgon efteråt så ser jag ner på det.

ser du ner på psykisk ohälsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågeställningen handlar om ifall man ser ned och föraktar alla tjejer som har många sexpartners, oavsett skäl och omständighet och hur de själva förhåller sig till det. Ifall man föraktar dem enbart baserat på antalet unika sexpartners. Det är det diskussionen i tråden handlar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifall man skulle välja bort att inleda ett förhållande med en tjej baserat på hennes tidigare sexliv, så bör man rösta ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, icke!

Ser det som pluspoäng!


   
SvaraCitera
mynona

Kanske är detta den typ av resultatspoll man bävar litegrann för att se resultatet på - men man bör inte underskatta folk ändå. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Nej, tvärtom.

lösa kvinnor föraktar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera