Aviseringar
Rensa alla

En fråga till moderatorena igen


Ämnesstartare

Förlåt men eftersom jag nu inte är välkommen i modforumet [tired] så tar jag det här. Vi säger att en person startar en tråd där denne uppmanar folk att komma med så kränkande förolämpningar som man bara kan komma på gentemot honom eller henne. Och inte bara i den tråden, utan i andra trådar också.

Så dessa är mina frågor
Om någon säger något elakt i den tråden till trådskaparen, och trådskaparen anmäler detta, vad skulle du göra då?
Om någon säger något elakt i en annan tråd till den här personen, och personen anmäler detta, vad skulle du göra då?

Kan förstå att för vanliga användare kan detta ses som korkat och självklart, men tycker ändå det kan vara intressant för oss moderatorer att diskutera hur vi skulle gå till väga.


   
Citera
Ämnesstartare

Ending Jon:

för oss moderatorer

Mer intet "M" efter ditt namn... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Mer intet "M" efter ditt namn... [rolleyes]

Mmm, är civilmod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Mmm, är civilmod.

Undercover [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]

Men är det ingen mod som känner sig uppmanad att svara på mina förbaskat genomtänkta funderingar. Nä, får väl gråta mig till sömns ännu en natt, fullkomligt förnedrad och hånad [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade bannat båda, samt mig själv. Synd bara att jag inte har banknapp [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Skulle troligen inte ha gjort någonting förrän hela grejen gått överstyr och folk förolämpade varandra till höger och vänster. Då skulle jag hotat med 8-poängsvarningar och låsningar till folk slutade. Sedan skulle jag låsa tråden. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte delat ut några varningar. Däremot troligen låst/raderat tråden om personen tog illa upp av fler förolämpningar i den.


   
SvaraCitera

Åtta:

8

det är duh [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh tack, det var fint. Nu kommer jag kunna sova gott [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera