Aviseringar
Rensa alla

en fråga tll er tjejer!!! vad tycker ni om detta?


Ämnesstartare

hejsan, jag går mitt andra år på min mitt gymnasium.

vi är 7 elever i våran klass. en av eleverna är jag och en annan är en väldigt trevlig tjej som vet vem jag är vi har pratat mycket.

men för 3 veckor sedan berättade jag för henne att hon betyder mycket för mig och att jag verkligen tycker om henne.

vi har inte pratat sedan dess.

min fråga: om ni va den här tjejen och jag gick upp bakom er och kysste er på toppen av huvudet, hur skulle ni reagera?

fråga 2: jag vill verkligen börja prata med henne igen så jag skulle verkligen uppskaka om ni kan berätta hur jag tar kontakt med henne igen, (jag är ganska patetisk när det gäller att prata med tjejer)


   
Citera
Ämnesstartare

glömde skriva att för 3 veckor sedan så slutade vi prata, vi ser varandra i skolan. dem 2 orsakerna till varför hon inte pratar med mig. (vad jag tror) är att hon känner sig obekväm att vara i närheten av mig. den andra är att hon sa till mig att hon redan hade nåt som hon gillade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

min fråga: om ni va den här tjejen och jag gick upp bakom er och kysste er på toppen av huvudet, hur skulle ni reagera?

Mycket dålig idé. Milt överfall.

peter93:

(jag är ganska patetisk när det gäller att prata med tjejer

Överdrivet känslosam!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

min fråga: om ni va den här tjejen och jag gick upp bakom er och kysste er på toppen av huvudet, hur skulle ni reagera?

[chocked][chocked][chocked][chocked][tard][tard][tard][tard][sad][sad][sad][sad][sad][cry][cry][cry][cry][cry][cry][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][cry][cry][cry][cry][cry][cry][mad][mad][mad][mad]

Ej säkert i den ordningen (jag skulle alltså bli upprörd om du har svårt att tolka smileys).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

min fråga: om ni va den här tjejen och jag gick upp bakom er och kysste er på toppen av huvudet, hur skulle ni reagera?

Haha, whaaaaaat?

Säg hej och börja prata med henne istället.


   
SvaraCitera
smisk

text ej läsbar.


   
SvaraCitera
time
 time

peter93:

min fråga: om ni va den här tjejen och jag gick upp bakom er och kysste er på toppen av huvudet, hur skulle ni reagera?

Skulle tycka att det var asobehagligt om någon jag försökt distansera mig från skulle göra så.

antrax:

Säg hej och börja prata med henne istället.

This be good advice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

min fråga: om ni va den här tjejen och jag gick upp bakom er och kysste er på toppen av huvudet, hur skulle ni reagera?

Få personer reagerar väl på oväntad fysisk kontakt. Mina reaktioner skulle vara någonstans mellan att reflexmässigt slå/knuffa undan dig, eller skälla ut dig undra vad fan du håller på med. Sen skulle jag hålla mig så långt borta från dig som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska du gå fram och pussa en tjej på huvet, som du inte pratat med på 3 veckor (eller ens haft ngn liknande kontakt med innan)????!???! Dålig ide,skulle känna mig våldtagen typ. Antagligen bli arg också. Även om jag gillade killen ifråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar ju själv förstå och tro att hon försöker ta avstånd från dig, hur kan du då ens tro att det skulle finnas någon procents chans att hon skulle uppskatta om du hoppade fram och pussade på henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du verkar ju själv förstå och tro att hon försöker ta avstånd från dig, hur kan du då ens tro att det skulle finnas någon procents chans att hon skulle uppskatta om du hoppade fram och pussade på henne?

grejen är den att jag är nyfiken på hur ni och hon antagligen skulle reagera. jag har en viss tendens att inte bry mig så mycket på vad vettet säger utan bara köra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur kan du då ens tro att det skulle finnas någon procents chans att hon skulle uppskatta om du hoppade fram och pussade på henne?

Detta! Det här är inte ens första tråden jag ser på liknande tema. Känner ingen tjej som gillar att plötsligt bli pussad/tagen på utan förvarning, ens från folk de gillar att ha fysisk kontakt annars. Tror inte någon uppskattar att ett random gör så.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

peter93:

grejen är den att jag är nyfiken på hur ni och hon antagligen skulle reagera. jag har en viss tendens att inte bry mig så mycket på vad vettet säger utan bara köra på.

Hur skulle du själv reagera om någon kille kom upp bakom dig och pussade dig på huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

jag har en viss tendens att inte bry mig så mycket på vad vettet säger utan bara köra på.

Du måste lära dig att respektera andra människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

ag har en viss tendens att inte bry mig så mycket på vad vettet säger utan bara köra på.

NU får du iaf ta och göra som vettet säger grabben.
respektera att hon inte vill något med dig och låt henne vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asbra idé, go for it!


   
SvaraCitera