Aviseringar
Rensa alla

En gång för alla, hur rider man??? [shake]


Ämnesstartare

Okej, nu ska jag lära mig detta! Ge mig alla tips ni kan komma på, ut med det bara! Har testat några gånger, men när jag väl fått in den är det katastrof.. Gör jag som nr 2 på bilden, det klassiska upp o ner, känns det som hela sängen bara guppar, allt guppar men jag kommer liksom inte nånstans på den, det känns inget över huvud taget. Nr 3 (typ sitta rakt upp o ner och jucka fram och tillbaka?) känns som jag ska bryta av den eller så glider den ut, nr 1 (luta sig framåt och röra sig upp o ner med rumpan) har jag knappt testat men känns också svårt och liksom lite "mesigt"?? HJÄLP???? [sad]

Namnlös.png


   
Citera

Efter en noggrann analys kom jag fram till följande:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

analys

men snälla.. Okej jag ritade en halv mm fel så? Nåt annat tips eller så att ge mig?


   
SvaraCitera
FTH039

Fortsätt så får du till det snart. Men det är inte bara du som ska göra jobbet, även om du är överst.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FTH039:

Fortsätt så får du till det snart. Men det är inte bara du som ska göra jobbet, även om du är överst.

Men HUR ska jag göra?? Vilken av bilderna liksom?? [sad]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera
FTH039

Pizzor:

Men HUR ska jag göra?? Vilken av bilderna liksom?? [sad]

Det som du gör bäst och det som känns bäst. Det finns ju andra ställningar också. Och det är inte du som ska göra. Det är NI som ska göra. Testa olika och läs av dig själv och den andra och se vad som inte funkar. Det är inte helt perfekt. Det blir inte det direkt. Vi funkar inte så. Om du slutar oroa dig över "problemet" och låter det komma naturligt så funkar det. Ha sex oftare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FTH039:

det som känns bäst

Du som e kille, vilket e vanligast att tjejerna gör när du blir riden då, 1 2 eller 3?


   
SvaraCitera

Det lär bli enklare om din sexpartner också hjälper till. Han kan jucka emot och hålla fast vid dina höfter så ni kan tajma rörelserna. Annars löser ni det säkert bara ni övar, det är inget som sitter i ryggmärgen.


   
SvaraCitera

Kombinera alla tre och gör det lite oförutsägbart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

om din sexpartner också hjälper till.

Men om man nu har ett ons säger vi och vill glänsa lite, göra jobbet själv liksom. Hur?? [sad] okej bild nr 2, varför studsar bara hela sängen men det känns inget för mig eller killen?? [crazy]

Jungman Jansson:

Kombinera alla tre och gör det lite oförutsägbart

Okej, men lite mer tips om hur man gör mer exakt? [smile]


   
SvaraCitera

Pizzor:

Men om man nu har ett ons säger vi och vill glänsa lite, göra jobbet själv liksom.

Döda fiskar är osexigt, så jag vet inte varför du skulle vilja det, men det är ditt sexliv.

Pizzor:

Hur?? [sad] okej bild nr 2, varför studsar bara hela sängen men det känns inget för mig eller killen?? [crazy]

Du har väl för mycket fjädring i sängen och/eller dunkar ner på killen för hårt så att han fjädrar tillbaks när du stiger upp, vilket gör att penisen inte rör sig i din slida. Prova att inte sänka ner dig hela vägen innan du stiger igen.


   
SvaraCitera

Nummer två verkar ganska menlös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Prova att inte sänka ner dig hela vägen innan du stiger igen.

Hm, får testas.

Nintendo:

Nummer två verkar ganska menlös.

Håller med. Nr 3 då?


   
SvaraCitera