Aviseringar
Rensa alla

En gong när man blev jätte ledsen


Ämnesstartare

I den här leken ska man berätea en gång när manblev jätte ledsen.

Jag börjar De va en gång när jag var på semester, med en person som kallas för elaka häxan. Och jag visade hur sol bränd jag var på magen, och visade även Kolla vad smal jag är här nere på magen, det är typ bara skinn. Ni vet under magen där man har bara skinn. Under fettet. För dem som har fett på magen alla har ju inte det. För jag ville visa att jag blev mer brun där, än på magen. Och då sa personen som kallas för elaka häxan Detta Så Smal ska du vara överallt!!! Och ngt mer elakt. Alltså att hon menade att jag inte får ha något fett på magen. Då blev jag ledsen.


   
Citera
Ämnesstartare

Var du liten då?
Kanske tänkte hon inte på att det var sårande. Får man hoppas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Var du liten då?
Kanske tänkte hon inte på att det var sårande. Får man hoppas.

Sltua. skriv en egen när du blev ledsen, det här är en forumlek där man ska skriva om en gång man blev ledsen. Inte fråga och sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

ua. skriv en egen när du blev ledsen, de

kanske om jag kommer på ngn liten grej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kanske om jag kommer på ngn liten grej

Okej, väntar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång när jag var liten så satt jag och flera andra barn vid ett sådant bord där bänkar sitter fast på båda långsidorna. Det var inte lika många på varje sida, några gick bort från min sida och då ville jag också gå bort, då var det för många som gick bort så bordet välte över min bästa vän så han skadade sig. Fröken blev jättearg på mig och skrek, jag började gråta och min bästa vän var också jätteledsen.

Jag sprang iväg och gömde mig i en buske och satt där tills mamma kom och skulle hämta mig, då letade alla andra efter mig men jag satt kvar sedan hoppade jag upp och sa "här är jag" då blev alla arga och sa att jag inte fick gömma mig. Då blev jag mer ledsen för jag tyckte de var elaka mot mig och gjorde mig ledsen så jag inte ville vara där, jag skämdes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång när jag var liten så fick min tjejkompis en hamburgare utav sin vuxna halvbror. Jag satt rastlös bredvid henne och bad henne att skynda sig. "Skynda dig, jag vill ju leka", "vad seg du är".

Då blev hennes halvbror så sur på mig att han tog hennes hamburgare och skrek åt mig att jag skulle äta upp den åt henne. När jag inte fick i mig något skrek han ännu mer och tryckte ned mitt ansikte. Så skrek han lite till.

Han hade också svårt för att jag aldrig knackade när jag kom hem till dom. Jag blev ofta utdragen ur huset ifall jag ej knackat.

Minns hur jag satt i vardagsrummet med min tjejkompis och när han kom hem frågade han mig, "KNACKADE DU?!". Och jag kunde aldrig ljuga när jag var liten så jag sa, "nä [sad][blush]". Så drog han ut mig och sa att jag inte var välkommen dit när han var hemma [cry]

Han var läskig [sad]

Men när en ~15 årig kille flyttade dit så skyddade han mig rätt ofta mot hennes halvbror. Minns att jag kramade om honom en gång och sa att jag önskade att han var min bror. [cry]


   
SvaraCitera
Plato

                                             


   
SvaraCitera